Word 2003 margin problem
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-04 18:45

Hejsa

Jeg er har fået et problem med min top og bund margin, de er der ikke...:(

Men nå jeg klikker på min margin til venstre, så står den fint på de 3cm,
men den bruger dem ikke

Hvad er der lige gået galt her...??

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Preben Larsen

Dato : 11-11-04 19:00

"Blue" <blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men nå jeg klikker på min margin til venstre, så står den fint på de 3cm,

Hej Carsten
prøv at køre musen op til overkanten af siden
så dukker der en anden markør op når du står i kanten, dobbeltklik og margen
dukker op igen..
mvh
Preben

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-04 20:16

Hej Preben

"Preben Larsen" <preben@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Carsten
> prøv at køre musen op til overkanten af siden
> så dukker der en anden markør op når du står i kanten, dobbeltklik og
> margen dukker op igen..

Tusind tak, det virkede, men hvad går det lige ud på, og hvorfor ændrer det
ikke på margin opsætningen...??

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-11-04 22:37

> [...]
>
> "Preben Larsen" <preben@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tusind tak, det virkede, men hvad går det lige ud på, og hvorfor ændrer

Funktionen ændrer ikke på margernerne, men skjuler det tomme område (netop
margenerne) mellem siderne.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 16:53

Hej Jan

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:4193db70$0$311$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Funktionen ændrer ikke på margernerne, men skjuler det tomme område (netop
> margenerne) mellem siderne.

Ah, på den måde, ok, takker for svaret

Mvh
Carsten, Østerbro