smart
Fra : Niels Poulsen

Dato : 09-11-04 17:00

Hvor gå man det, når jeg går ind på kraks så poper på bagsiden af det
jeg læsser, så jeg skal så jeg skal tage stilling til tryk forsikring og
falck o.s.v. ideen er god nok, men hvordan gør man det hvad ligger der
bag det o.s.v.??????????

Den Ultimative druk side for folk der har fået nok alkohol !!
www.the-bums.com

Fra : Per Rasmussen

Dato : 09-11-04 17:54

Niels Poulsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> jeg læsser, så jeg skal så jeg skal tage stilling til tryk forsikring og
> falck o.s.v. ideen er god nok, men hvordan gør man det hvad ligger der

Kan vi så også få det på dansk?

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 09-11-04 18:57

"Per Rasmussen" <jeg@skalgivedig.dk> skrev i en meddelelse

> Kan vi så også få det på dansk?

Han søger en pop-under (som så var engelsk)...

<script type="text/javascript">
mywin = window.open("side.htm","popunder","height=500,width=400");
mywin.blur();
self.focus();
</script>

Dét, scriptet gør, er at flytte fokus fra det åbnede vindue tilbage til dét,
der åbnede det - så vil det nyåbnede automatisk "gemme sig bag" det gamle.

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : from south

Dato : 10-11-04 19:26

Hej Per.
"Per Rasmussen" <jeg@skalgivedig.dk> skrev i en meddelelse

> Kan vi så også få det på dansk?
>
> PerR

Forstod du ikke den? du blev vel ikke forvirret af ???? Tror nu heller
ikke Jonas helt er med.
Skaf jer en browser som siger nej til pop up, så gør den det. Det er
bare en ulempe at have IE.
Mvh Knud

Fra : Per Christoffersen

Dato : 10-11-04 19:59

"from south" <and@mand.invalid> skrev i en meddelelse

> Skaf jer en browser som siger nej til pop up, så gør den det. Det er bare
> en ulempe at have IE.

I XP Service Pack 2 er er IE nu også blevet ganske skrap til det. Faktisk så
smart, at det vil være dumt fremover at satse på en pop-up som
formidlingsværktøj.
(altså når man undtager pop-ups, der åbnes med et klik).

/Per