Browser
stl_s 3840
arlet 2470
browser virker ikke ???
Fra : hansehen

Dato : 11-11-04 11:56

Da jeg skulle på nettet idag - åbnede min browser ikke da jeg klikkede på
den. Den åbner ikke vinduet, hvor startsiden normalt fremkommer. Når jeg
trykker ctrl+alt+del kan jeg se Iexplorer er registreret i listen - men der
er intet vindue.

Hvis jeg prøver at gå via stifinder og indtaste www i linien "adresse"
kommer den med meddelelse som en ulovlig handling efterfulgt af en
meddelelse om at der er opstået en intern fejl - hvorefter stifinderen
lukkes. Jeg har prøvet at installere exploren - igen men uden resultat. Jeg
har ligeledes forsgøt at installere netscape......men intet resultat.

Hvad pokker skal jeg gøre...........min MSN og mail kører fint.

Med venlig hilsen

Henrik Hansen

Fra : John

Dato : 11-11-04 12:16

"hansehen" skrev i en meddelelse

> [...]
der
> er intet vindue.

> Hvad pokker skal jeg gøre...........min MSN og mail kører fint.

Du skriver ikke hvilken Windows, men jeg kan se, at din IE er meget gammel.
Scanning for virus og spy kan derfor anbefales.

Prøv derefter at reparere IE; følgende skulle kunne virke i win95/win98:
start>programmer>tilbehør>systemværktøjer>systemoplysninger>funktioner>Inter
net Explorer reparationsværktøj'.

Genstart efter reparation, og hent alle kritiske opdateringer hos
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Der er jo endelig også 'kontrolprogram til systemfiler', samt ScanDisk,
og vor gamle ven, Microsoft RegClean:
http://majorgeeks.com/download.php?det=458

Mvh John

Fra : Gevaldi

Dato : 11-11-04 12:38

John skriblede:

> Du skriver ikke hvilken Windows, men jeg kan se, at din IE er meget
> gammel. Scanning for virus og spy kan derfor anbefales.

Hvordan kan du se det? Fordi han har OE 5
har da da nødvendigvis ikke også IE 5.

Jeg bruger OE 5.5 og så kan du vel også
fortælle hvilken IE jeg bruger.

--