MS Windows
briani 27239
Program til at se hvad ungerne laver på co~
Fra : scas

Dato : 13-11-04 13:36

Hejsa kender i et program til win xp som starter når man tænder computeren
og så "optager" hvad personen laver i mens computeren er tændt ?

Fra : emj

Dato : 13-11-04 17:10

On Sat, 13 Nov 2004 13:36:05 +0100, "scas" <scas@FJERNjubiimail.dk>
wrote:

>Hejsa kender i et program til win xp som starter når man tænder computeren
>og så "optager" hvad personen laver i mens computeren er tændt ?

Jeg bliver helt dårlig af at høre, at nogen forældre kan komme i
tanke om at efterlyse den slags programmer.
Tal med dine unger i stedet for at udspionere dem.
Hilsen emj

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 13-11-04 18:24

Sat, 13 Nov 2004 17:09:30 +0100, skrev emj:

> Jeg bliver helt dårlig af at høre, at nogen forældre kan komme i
> tanke om at efterlyse den slags programmer.

Ja, det siger vist mere om forældrene end om ungerne.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre

Fra : JacobS.

Dato : 14-11-04 10:57

"scas" skrev d. 13-11-04 13:36 dette indlæg :
> [...]
> og så "optager" hvad personen laver i mens computeren er tændt ?
>

> Ja der er et spion program til xp men det er MEGET dyrt! men hvis du
vil gi 1000 kr. så......................
Jeg kan ikke helt huske hvad det hedder men du kan finde det i en
elektronik butik som: fona, merlin osv.
Men du kan Helt sikkert finde det på nettet! du kan prøve at se på
google og så på spion program.
Så burde der komme noget!
Håber du kan bruge mit indlæg!

PS: jeg så nogle bruge programmet i et fjernsyns program, med at se om
deres mænd/koner var utro

http://www.kandu.dk/

Fra : Sander

Dato : 14-11-04 11:33

Synd at man tilsyneladende er så mistroisk over for sine egne børn,
det er jo ikke noget der kommer noget godt ud af.

Tillid og oplysning er langt bedre redskaber.

Sander.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 14-11-04 11:58

wrote:

>Hejsa kender i et program til win xp som starter når man tænder computeren
>og så "optager" hvad personen laver i mens computeren er tændt ?
Der findes tons-vis af den slags, google på "System Spy".

Vær dog opmærksom på at der er nogle juridske aspekter at tænke over
inden man bruger programmet.

Du bør fortælle brugerne af din PC at der er installeret et sådan
program. (derved har brugerne en chance for at undlade at benytte din
maskine).

Du kan få "ørene alvorligt i maskinen" hvis du benytter den indsamlede
viden (Brugernavne/password) til egen tidsfordriv/vinding (Læser
andres mail, benytter deres homebanking).

Når alle de moralsk opstød er overstået, skal det siges at denne type
programmer kan være meget nyttige til rette formål, dette kunne være
at påvise over for en bruger at, brugeren ikke betjener et givent
program korrekt, eller som logfunktion.

/Hans