Need For Speed Underground 2
Fra : Per

Dato : 13-11-04 10:11

Bayview Car Specialties Shop hvor ligger den henne kan kun finde de
normale???

Fra : Vega

Dato : 13-11-04 10:37

"Per" <sol@.dk> skrev i en meddelelse
> Bayview Car Specialties Shop hvor ligger den henne kan kun finde de
> normale???

Bare kig efter det gule lys.

Mvh. Vega.

Ps. Du kunne jo evt. kigge på kortet, hvor bydelen ligger. Tryk M

Fra : Per

Dato : 13-11-04 11:17

> Bare kig efter det gule lys.
>
> Mvh. Vega.
>
> Ps. Du kunne jo evt. kigge på kortet, hvor bydelen ligger. Tryk M

Det med at trykke M det kender jeg godt men den viser kun de normale ikke de
speciale Shops. Kan du ikke prøve og beskrive et sted hvor du ved det er
special Shop???

Fra : Vega

Dato : 13-11-04 11:24

> Det med at trykke M det kender jeg godt men den viser kun de normale ikke
> de speciale Shops. Kan du ikke prøve og beskrive et sted hvor du ved det
> er special Shop???

Skal jeg sende et screenshot til dig?

Har du icq?

Mvh. Vega.

Fra : Per

Dato : 13-11-04 11:37

> Har du icq?
>
> Mvh. Vega.

124657938 ja det må du meget gerne

Fra : Vega

Dato : 13-11-04 12:37

> 124657938 ja det må du meget gerne

Er du online?

Mvh. Vega.

Fra : Per

Dato : 13-11-04 11:33

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Per" <sol@.dk> skrev i en meddelelse

> Skal jeg sende et screenshot til dig?
>
> Har du icq?
>
> Mvh. Vega.

124657938

Fra : Ivan

Dato : 13-11-04 11:47

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Per" <sol@.dk> skrev i en meddelelse
>
> Bare kig efter det gule lys.

Det er ikke alle shops´ne der er afbilledet på kortet.....

Kig på mappen (m) og kig efter små "gyder" der sluttet blindt.

Der finder du typisk alle lækkerierne....

Ivan G fra mobilen i en TOP-TUNET Audi TT på vej gennem Bayview med ca. 250
km/t

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 13-11-04 11:49

> Ivan G fra mobilen i en TOP-TUNET Audi TT på vej gennem Bayview med ca.
> 250 km/t

Er det kommet i forretningerne allerede?????? jeg mente da først det var
senere.

/Ole

Fra : Casper Bang

Dato : 13-11-04 13:05

> Er det kommet i forretningerne allerede?????? jeg mente da først det var
> senere.

Nej, det er det ikke... jeg vil tro de allesammen har været i USA og købt
det :/
hmm

Fra : Vega

Dato : 13-11-04 12:37

"Ivan" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der finder du typisk alle lækkerierne....
>

> Ivan G fra mobilen i en TOP-TUNET Audi TT på vej gennem Bayview med ca.

Jeg nøjes med en Hyndai med 300 km/t.

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 16:09

> [...]
> Der finder du typisk alle lækkerierne....
>

> Ivan G fra mobilen i en TOP-TUNET Audi TT på vej gennem Bayview med ca.

Hvor har I købt spillet?

Jeg synes at SoftExchange hvor jeg har bestilt først har det om 5-7
dage.....

Lars B

Fra : Silver

Dato : 14-11-04 00:57

Det kom som Warez spil for 2 dage siden, det er alle piratkopier der
spilles. Meget godt spil forresten.

Mvh
Silver

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-04 01:15

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det kom som Warez spil for 2 dage siden, det er alle piratkopier der
> spilles. Meget godt spil forresten.

Hmmm, ville det være "dårlig karma og moral" at hente svinet et eller andet
skummelt sted, og "prøvespille" inden pakkeposten kom med originalen?!

> Mvh
> Silver

Lars B

Fra : Casper Bang

Dato : 14-11-04 10:45

> Hmmm, ville det være "dårlig karma og moral" at hente svinet et eller
> andet skummelt sted, og "prøvespille" inden pakkeposten kom med
> originalen?!

Det ville være ulovligt - men efter min mening ikke dårlig moral... du har
jo købt det, at du så spiller det et par dage før tiden skader jo ingen.

Fra : Vega

Dato : 14-11-04 00:35

"Per" <sol@.dk> skrev i en meddelelse
> Bayview Car Specialties Shop hvor ligger den henne kan kun finde de
> normale???

Er der nogen af jer der ved hvordan man ser hvilken version man har?

Mvh. Vega.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 14-11-04 01:14

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Per" <sol@.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er der nogen af jer der ved hvordan man ser hvilken version man har?

Hvilken version ? Det står vel på pakken.

Mvh
Henrik

Fra : Vega

Dato : 14-11-04 02:44

"Henrik Sahl" <sahl@ingenspamsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken version ? Det står vel på pakken.

Om det er 1.0 eller havd den nu er. Jeg har patched spillet til 1.1, men ved
ikke om det er gjort rigtigt, så vil tjekke det, hvis jeg kan.

Mvh. Vega.