Hjælp! Ny nyhedsgruppe om handicap og sexu~
Fra : susanne

Dato : 17-05-01 00:05

Kære alle!

En ny nyhedsgruppe er oprettet - som I måske har bemærket i min signatur på det sidste:

alt.support.disabled.intimate-relations

Min interesse i sagen er, at jeg længe har været med i alt.support.disabled.sexuality - hvilket har været spændende, men temmelig
forstyrret af utallige pornoindlæg sendt udefra - mange forlod gruppen igen på grund af dette. Da også børneporno begyndte at fylde
gruppen, besluttede vi (de sørgelige rester) at prøve at skifte navn - dvs., det kan man bare ikke - man laver en ny gruppe med et
andet navn ( og det er smart at undgå ordet sex, hvis man vil være fri for porno-strømmen!).

Som sagt så gjort - (vi hopper lige et par måneders mellemregninger over!) - men nu er opgaven at få serverne til at føre gruppen. I
"gamle" dage tilføjede de automatisk nye grupper - men ikke længere - kunderne skal først efterspørge dem. Min udbyder get2net har
nu endelig gjort det - men det er blevet mig fortalt, at tele danmark ikke har reageret trods flere henvendelser. Det kender jeg en,
der er meget ked af!

Kan I hjælpe - vil I være med - om ikke andet så for at støtte mit store og (næsten :) uselviske arbejde - så check om I har gruppen
på jeres newsserver. Hvis ikke, så skriv til jeres udbyder og bed dem om at føre den.

ISÆR teledanmark abbonnenter opfordres til at skrive! Min bekendte har arbejdet for gruppens oprettelse - og nu hvor den er der, kan
han sgu ikke engang få lov at læse den - det er kreperligt!

MVH

susanne

--
New newsgroup formed for people with disabilities on intimacy and relationships
issues. Please ask your news provider to carry alt.support.disabled.intimate-relations

Fra : Kent(-:

Dato : 17-05-01 09:08

Hejsa CyberSus...

> En ny nyhedsgruppe er oprettet - som I måske har bemærket i min signatur
på det sidste:

> alt.support.disabled.intimate-relations

Den virker nu KÆRE!!!

Fra : Lotte-m

Dato : 17-05-01 10:21

"susanne" <cybs@ofir.dk> skrev

> En ny nyhedsgruppe er oprettet - [.....]
> alt.support.disabled.intimate-relations

Tillykke med oprettelsen!

> så check om I har gruppen
> på jeres newsserver. Hvis ikke, så skriv til jeres udbyder og bed
> dem om at føre den.

Naturligvis

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-05-01 10:21

On Thu, 17 May 2001 01:05:16 +0200, "susanne" <cybs@ofir.dk> wrote:

>ISÆR teledanmark abbonnenter opfordres til at skrive! Min bekendte har arbejdet for gruppens oprettelse - og nu hvor den er der, kan
>han sgu ikke engang få lov at læse den - det er kreperligt!

Den ér nu oprettet.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : susanne

Dato : 18-05-01 00:50

Karsten Jensen skrev i meddelelsen ...

>Den ér nu oprettet.

Det er bare SÅ sejt - tak alle!

Hvem blir mon den næste, der kommer herfra og siger hej?

MVH

susanne

Fra : Chokmah

Dato : 07-06-01 21:51

"susanne" <cybs@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kære alle!
hvorfor prøver du ikke at skrive enten en OTD til en Dansk gruppe der kan
opfylde det samme forum da sligt svineri ikke går i lille danevang eller
måsek flytter aktiviterene ind i dansk.snak.seksualitet , har skrevt der i 2
år de er sgu meget liberale + det din gruppe handler om stort set er dægget
ind af hvad der står i dss fundas
MvH
Bo

Fra : susanne

Dato : 08-06-01 01:41

Chokmah > skrev i meddelelsen <9fopbn$6gv$1@sunsite.dk>...

>hvorfor prøver du ikke at skrive enten en OTD til en Dansk gruppe der
kan
>opfylde det samme forum da sligt svineri ikke går i lille danevang

Nu ved jeg ikke liiiiiiiiiiige, hvad OTD står for - men måske når jeg
har sovet.......

>eller
>måsek flytter aktiviterene ind i dansk.snak.seksualitet , har skrevt
der i 2
>år de er sgu meget liberale +

Jeps - kender godt gruppen (og dig (-;) - jeg har da osse ytret mig et
par gange.

det din gruppe handler om stort set er dægget
>ind af hvad der står i dss fundas

Jamen, det er jo ikke kun mig, der vil snakke om sligt, men osse en
masse *udlændinge*, som allerede kender hinanden. Du ville vel ikke
bryde dig om, at dk.snak.seksualitet blev oversvømmet af fremmedsprog?
Forresten er gruppen allerede oprettet - mit indlæg handlede om at få
flere servere til at føre den. Og det går fremad, skulle jeg hilse og
sige. Du er velkommen til at kigge forbi!

susanne

Fra : Chokmah

Dato : 08-06-01 14:11

"susanne" <cybs@ofir.dk> skrev i en meddelelse
Hi Sussane

> kan
>
> Nu ved jeg ikke liiiiiiiiiiige, hvad OTD står for - men måske når jeg
> har sovet.......

nahh det var ogås dårligt skrevet : du går ind i nyhhedsgruppen :dk.admin
så kan du lige se nogen eksempler på hvordan en OTD er sat op jeg ved ikke
en gang hvad OTD er en forkortelse for men det heder det når man stiller
forslag til en ny grupper - jeg kan godt hjælpe med at sætte den op for
dig - når du har kigget dem igenem - jeg tviler dog på at du for den igenem
da det emne du arbejder med - stort set er dægget af nyhedes gruppen :
dk.snak.seksualitet.
hvor man evt ville kunne flytte de aktiviteter du har i den anden gruppe der
til , fordelen ville være at de problemer i har haft i en alt grupper
ARLDIRG ville gå i en dansk gruppe da det spam & lort som kommer ned i
reglen vil blive sorteret fra før det når gruppen resten vil blive klaget
derres konto nedlagt indlægene rydet osv. det er vi rat rå til her - men det
kan da godt være der er belæg for at du kan få den opretttet - men nemt
bliver dte ikke så skal det dægge et breder emne - men som sagt jeg har før
fåed godkendt en gruppe og jeg vil godt hjælpe dig du kan gå ind og læse i
dk.admin også skrive til mig.
¨chokmah@mail.dk

> Jamen, det er jo ikke kun mig, der vil snakke om sligt, men osse en
> masse *udlændinge*, som allerede kender hinanden. Du ville vel ikke
> bryde dig om, at dk.snak.seksualitet blev oversvømmet af fremmedsprog?

Det er fulstændigt under ordnet man kan skrive på hvilket sprog man vil
perosneligt synets jeg det er bedts på engelske men det står der ikke nogen
steder at dte skal være + jeg tror dss ville have godt af en saltvands
indsprøjtning da den efter hånden er så sammen spiste at det er svært at
komme ind ude fra - vi holder vores egen fester alle kender alle osv.
men det er en meget tolerant gruppe så længe man lige holder sig til de få
grundlægene regler der er.

> Forresten er gruppen allerede oprettet - mit indlæg handlede om at få
> flere servere til at føre den. Og det går fremad, skulle jeg hilse og
> sige. Du er velkommen til at kigge forbi!

jamen det vil jeg da gøre sider godt nok på sunsite lige nu de dægger ikke
så mange alt grupper.
men som tidliger nævnt i vil få problemer i alt.gruppen da de står helt obne
for alt det lort som spammer osv sender i Danmark er det faktisk kun
svensker der keder sig der er et problem.
MvH
Bo

Fra : Chokmah

Dato : 08-06-01 19:48

"susanne" <cybs@ofir.dk> skrev i en meddelelse

du kan finde noget om det meste på denne side om opbygning regulativer råd
og vejledning for dansk usnet :
http://usenet.dk/

Fra : susanne

Dato : 09-06-01 20:20

Chokmah > skrev i meddelelsen <9fr6h2$q53$1@sunsite.dk>...

>du kan finde noget om det meste på denne side om opbygning regulativer råd
>og vejledning for dansk usnet :
>http://usenet.dk/

Takker, Chokmah, men som sagt har jeg lige været hele processen igennem med
den engelsksprogede gruppe og har nu hænderne fulde med kærlig røgt og pleje
af denne! Endnu har ingen her rykket for en tilsvarende dansk gruppe. Det er
jo heller ikke så længe siden, vi var turen igennem med gruppen her, som
tidligere mødtes på alt.* - hierakiet.

Og faktisk er det forum om sexualitet og handicap, som jeg bad om at få
oprettet på netdoktor, gået helt i stå på det sidste. Selv foretrækker jeg
også de internationale, når det handler om sexualitet og handicap:
vidensbanken er større, og følelsen af anonymitet tilsvarende.

Men siden du ikke har "min" nye gruppe på sunsite - hvad så med at bede dem om
at føre den? Se min signatur!

susanne