Send mail via Sun ASP?
Fra : LR

Dato : 11-11-04 21:50

Hej

Jeg har en mailinliste som jeg har et lille til/afmeldingssystem til i ASP,
der kører perfekt på en windows server via
CDONTS.NewMail objektet.

Nu skal siden så køre på en server der har Sun ASP installeret, og så virker
det ik mere.

Så vidt jeg ka finde ud af så skulle CDONST.NewMail også virke på SUN ASP?

Er der et eller andet spidsfindigt man skal gøre for at det kører her?

Her er fejlmeldingen:
HTTP 500.100 - Internal Server Error - ASP error
Apache/1.3.31 (Unix) Sun-ONE-ASP/4.0.0 mod_ssl/2.8.18 OpenSSL/0.9.6b
FrontPage/5.0.2.2635 PHP/4.3.6 mod_throttle/3.1.2
Technical Information (for support personnel)

a.. Error Type:
CDONTS.NewMail.1 (0x80020009)
Unable to connect to server
mvh Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-11-04 11:01

LR skrev:

> a.. Error Type:
> CDONTS.NewMail.1 (0x80020009)
> Unable to connect to server

Det ser ud til at CDONTS eksisterer på serveren (den lokale), men at den
ikke kan få fat i en ekstern server.

Et mulig fejlkilde kunne være en henvisning til en SMTP-server som din
asp-side ikke har adgang til. Prøv at vise de linjer i asp-filen der
vedrører CDONTS-objektet.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : terje

Dato : 12-11-04 11:49

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> [...]
>
> Et mulig fejlkilde kunne være en henvisning til en SMTP-server som din
> asp-side ikke har adgang til. Prøv at vise de linjer i asp-filen der

Google gir ikke mange treff, men det som nevnes er bl. a. "Access
Denied" og glemt å sette Host property.
http://www.google.com/search?hl=no&q=CDONTS.NewMail.1+%280x80020009%29&btnG=S%C3%B8k&lr=

terje

Fra : LR

Dato : 12-11-04 21:15

"terje" <late@night.zz> wrote in message

> Google gir ikke mange treff, men det som nevnes er bl. a. "Access
> Denied" og glemt å sette Host property.

http://www.google.com/search?hl=no&q=CDONTS.NewMail.1+%280x80020009%29&btnG=S%C3%B8k&lr=

Hejsa

Takker.

Jeg havde myMail.Host = localhost og det virker på den W2K server som det
kørte på før. Nu skulle jeg specificere en rigtig smtp server, og så virker
det også på den nye server.

mvh Lars