Counter-strike - super mærkeligt problem
Fra : David Lebech

Dato : 10-11-04 12:27

Ville joine en planetdust.no server, som kørte de_dust2. Der var stadig
plads derinde...

Efter download af security module startede den hele join-processen forfra,
og jeg blev sendt til en helt anden server, nemlig en som kørte de_inferno.
Samtidig begyndte Steam at sige mærkelig ding ding lyde, når jeg gik ind og
ud af CS.

Har prøvet at genstarte Steam og rejoine serveren mange gange. Der sker det
samme hver gang.

Hvad sker der lige her?

Mvh
David Lebech

Fra : David Lebech

Dato : 10-11-04 12:42

"David Lebech" <lebech@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Samtidig begyndte Steam at sige mærkelig ding ding lyde, når jeg gik ind
> og ud af CS.

Har fundet lyden i mit Steam bibliotek. Det er, når ens friends joiner
Steam... træls lyd anyway...

Mvh
David Lebech

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 10-11-04 23:17

"David Lebech" <lebech@privat.dk> wrote in message
> Efter download af security module startede den hele join-processen forfra,
> og jeg blev sendt til en helt anden server, nemlig en som kørte
de_inferno.

Visse CS servere køre med et amx plugin der gør at når en server er full, på
den måde full at der kun er reserved slots tilbage bliver man redirected til
en anden server, hvor der er non reserved slots fri, måske det er det du er
stødt på.

Hygge

AngelFire *KUK*