Editor
Fra : Kim & Vibeke

Dato : 16-05-01 22:09

Hej

Jeg mangler en editor til at redigere i Class filer. Når jeg sætter noget
java op, er det ireterende at jeg ikke kan ændre i Class filerne.

Håber der er en der kan hjælpe.

P.s. Jeg bruger Frontpage

Mvh Kim Johansen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-05-01 22:28

"Kim & Vibeke" <bbt2868@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg mangler en editor til at redigere i Class filer. Når jeg sætter noget
> java op, er det ireterende at jeg ikke kan ændre i Class filerne.

I denne gruppe snakker vi om Javascript og _IKKE_ java... Så du får nok
bedre hjælp i news:dk.edb.programmering.java

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-05-01 16:39

Jakob Andersen wrote:

> I denne gruppe snakker vi om Javascript og _IKKE_ java... Så du får nok
> bedre hjælp i news:dk.edb.programmering.java

øh, apletts er da pgså clientside

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-05-01 17:37

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> wrote in message
> øh, apletts er da pgså clientside

<Fra fundatsen:>
Diskussion af Javascript (ECMA-script) og andre script-sprog
anvendt i web-browsere.
</fra fundatsen>

Java er mig bekendt ikke et scriping sprog

Fra : Mickey

Dato : 18-05-01 18:52

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse

> øh, apletts er da pgså clientside

ja - men det er vel stadig programmeret...

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://susie.dk - mickey(at)susie.dk