MS Windows
briani 27239
Jeg skifter snart til MAC...!!!
Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 19:33

Hejsa

Damn, jeg er træt MS og deres skod, altid skal de bestemme hvad jeg skal,
eller hvad jeg selv har lyst til...

Hvad er nu det for noget hest med XP SP2, hvorfor kan jeg ikke komme ind i
programmer biblioteket når det er delt...??

Jeg har delt hele drevet, men kan ikke komme ind i det bibliotek, og kan
ikke få love at dele det, kan slet ikke få lov til noget som helst, hvad er
det for noget møg...??

Er der en der ved hvad de nu har lavet...??

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Petersen_Michael

Dato : 09-11-04 19:37

In news:41910d4b$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Blue <blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> wrote:

> Er der en der ved hvad de nu har lavet...??

Næe, men af hvilken årsag opgraderede du?
Prøv at læse hvor mange der kun har haft bøvl og ærgrelser ud af at
opgradere til SP2..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 09-11-04 20:15

Petersen_Michael wrote:

> Næe, men af hvilken årsag opgraderede du?
> Prøv at læse hvor mange der kun har haft bøvl og ærgrelser ud af at
> opgradere til SP2..

Det er korrekt at der ikke er mange der har problemer med SP2.

--
Mogens.

Fra : Steen Jensen

Dato : 09-11-04 22:03

"Mogens Nielsen" <snegomneslein@hotmail.com.invalid> wrote in

> Det er korrekt at der ikke er mange der har problemer med SP2.

Til trods for, at jeg ikke har meget tilovers for MS, så må jeg med skam
meddele, at min maskine kører forrygende efter SP2 er
installeret....faktisk en del bedre end før SP2

--
Steen
danmark = dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 01:45

> [...]
> meddele, at min maskine kører forrygende efter SP2 er
> installeret....faktisk en del bedre end før SP2

Ja, skod-MS har faktisk gjort et okay stykke arbejde med SP 2.

/FH

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 20:24

Hej Michael

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:41910e3e$0$180$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Næe, men af hvilken årsag opgraderede du?
> Prøv at læse hvor mange der kun har haft bøvl og ærgrelser ud af at
> opgradere til SP2..

Vil du virkelig tvinge mig til at svare på det...???

Fordi jeg er U-almindelig U-intelligent, min hjerne må være på størrelse med
en udkogt ært'...

Men må lige høre inden jeg får at vide hvordan jeg slipper af med det skidt
igen, er der slet ikke noget som berettiger den opgradering...??

Jeg går ud fra at man skal slå sin autoupdate fra, for ikke at få det møg
ned og forpeste sin maskine, men hvordan skelner man hvad der skader, og
hvad ikke, det gør man vel kun ved at prøve det, eller...??

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-11-04 22:42

"Blue" <blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men må lige høre inden jeg får at vide hvordan jeg slipper af med det
> skidt igen, er der slet ikke noget som berettiger den opgradering...??

Jo. Jeg har fået at vide at du udelukker dig selv fra fremtidige
opdateringer hvis du opgiver at bruge SP 2. Jeg har haft masser af bøvl på
min kærestes maskine. Det var mest af alt Mc Afee som drillede alvorligt men
også andre uhensigtsmæssigheder indtraf. Det blev til en reinstallering af
maskinen og så funkede det.

På min egen maskine: No problemos (uden reinstallering) - den har har bare
kørt som smurt i olie, ja faktisk bedre end før installationen af SP 2.
Altså med andre ord har jeg 2 vidt forskellige erfaringer med SP 2 på Win
XP. Jeg vil dog sige at jeg synes at SP 2 ser ud til at have lidt for mange
børnesygdomme men de er i reglen til at løse de fleste af dem.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : emj

Dato : 09-11-04 23:42

On Tue, 9 Nov 2004 22:42:28 +0100, "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk>
wrote:

>Jo. Jeg har fået at vide at du udelukker dig selv fra fremtidige
>opdateringer hvis du opgiver at bruge SP 2.

Indtil videre er det noget vrøvl.
Der er opdateringer til os, der ikke har installeret SP2 i "windows
update", man skal blot vælge "brugerdefineret installation" og
selvfølgelig ikke bruge helautomatisk opdatering.
Hilsen emj

Fra : jazz

Dato : 11-11-04 00:07

> Jo. Jeg har fået at vide at du udelukker dig selv fra fremtidige
> opdateringer

Det er lige nøjagtig det der stinker sådan med MS programmer. De
omklamrer en i en grad så det er svært at få luft. Bare sådan en ting
som messenger er til at bræ... sig over. Det er er irreterende er at man
aktivt skal vælge en masse af MS standard SPAM fra.....

Jakob

Fra : Nederbasse

Dato : 09-11-04 20:16

> [...]
> er det for noget møg...??
>
> Er der en der ved hvad de nu har lavet...??

Er du Admin ?
Forsøger du at komme ind fra en anden pc ?

jeg har SP2 og alt virker fint også fra en anden pc

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-04 20:32

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> "Blue" <blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> skrev i en meddelelse

> Er du Admin ?
> Forsøger du at komme ind fra en anden pc ?
>
> jeg har SP2 og alt virker fint også fra en anden pc

Jeg sidder som admin på min bærbar, og logger ind på min stationære, som er
fuldt delt af admin, der er dog ikke delt med tilladelse til at ændre filer,
men ellers er det fuldt delt fra roden af...

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Palle

Dato : 10-11-04 06:22

> [...]
er
> det for noget møg...??
>
> Er der en der ved hvad de nu har lavet...??

Hvis WXP kører NTFS, kan mapperne Programmer og Windows ikke deles. Heller
ikke i den oprindelige WXP eller SP1.
Søg råd hos en fagmand, der har forstand på tingene.

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 17:20

Hej Palle

"Palle" <hother.papgaard@liam.dz> skrev i en meddelelse

> Hvis WXP kører NTFS, kan mapperne Programmer og Windows ikke deles. Heller
> ikke i den oprindelige WXP eller SP1.
> Søg råd hos en fagmand, der har forstand på tingene.

Der var sgu en ting jeg ikke lige var klar over der, takker for oplysningen,
har ikke bemærket det før nu, min kæreste har kørt ¨98, ind til jeg blev
træt af at bøvle med den for nylig...

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : ///JJ

Dato : 11-11-04 01:30

Det har jeg godt nok aldrig set, men jeg gider nu ikke teste det, men hvis
man hopper på en maskine med \\maskinnavn\c$ får at du adgang til alt, inkl.
Windows-mappen, altså hele c-drevet. Du skal bare slå filesharing til og
naturligvis tillade fildeling i SP2-firewall'en. Det virker med garanti.

///JJ

Fra : Snuden

Dato : 11-11-04 21:32

On Wed, 10 Nov 2004 06:22:14 +0100, "Palle" <hother.papgaard@liam.dz>
wrote:

>"Blue" <blue22deep_news]a[ya-S-L-E-T-hoo.co.uk> skrev i en meddelelse

<snip>

>Hvis WXP kører NTFS, kan mapperne Programmer og Windows ikke deles. Heller
>ikke i den oprindelige WXP eller SP1.

Lodret forkert.

Windows-mappen er default sharet som Admin$

kommandoen: net share programs$="C:\Program Files"

opretter sharen "programs$" der peger på "C:\Program Files"

Jeg kører Windows XP Pro US SP2

>Søg råd hos en fagmand, der har forstand på tingene.

God ide.
--
Snuden