Manhunt er for sejt :-)
Fra : johnni madsen

Dato : 09-11-04 14:11

jeg har kigget lidt på spillet manhunt som rockstar games har udgivet.
jeg kan på forhånd sige at det er alle pengene vær. HEHE.
Hvis man ikke vil give penge for det kan man hente det ude på bear
share.
Men det går i sin enkelt hed ud på at man er med i et tv show, hvor
man skal gå rundt og nakke bandemedlemer.
gaderne er meget skummel.
men jeg har desværre fået et problem.
Jeg kan ikke finde nogle snyde koder der virker uden at man har
gennemført spillet. Så jeg vil håbe at der er nogle af jer der lige
der nogen der kender nogen der har link til en side hvor jeg kan finde
nogle gode snydekoder.
..
med venlig hilsen john9

Ps køb spillet eller download det på bearshare

Fra : Connor

Dato : 09-11-04 15:10

Du har ret. Når man lige har vænnet sig til kameravinkel gameplay bliver man
grebet.
Hvis man altså er til rå meningsløs vold med at trække plastikposer ned over
hovedet på folk og smadre kranier med en hammer. hæ hæ

M.v.h

Ps. Kan ellers ikke lide 3. person view, men Manhunt måtte simpelthen
gennemføres.

Fra : Klaus G.

Dato : 09-11-04 15:43

> Hvis man altså er til rå meningsløs vold med at trække plastikposer ned
over
> hovedet på folk og smadre kranier med en hammer. hæ hæ

Det fede er jo den spænding der kommer når man skal vælge hvor voldligt ens
handling skal være. Jo længere man holder knappen nede, jo mere voldlig, men
jo større chance er der også for at offeret opdager en :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Dennis Seide

Dato : 09-11-04 15:52

Ja, super cool at være stjerne i en snuff-film, men jeg syntes bare det er
skide ensformigt - de samme dræber-moves, og i bund og grund den samme
historie banerne igennem.. Har kun gennemført til om med den der zoo-bane og
så gad jeg sgu' ikke rigtigt mere.

/dennis

Fra : Kim2000

Dato : 09-11-04 17:00

"johnni madsen" <125762@hsranders.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har kigget lidt på spillet manhunt som rockstar games har udgivet.
> jeg kan på forhånd sige at det er alle pengene vær. HEHE.

findes der ikke en demo? Google bød ikke på nogen.

mvh
Kim

Fra : David Lebech

Dato : 09-11-04 21:32

> [...]
> jeg kan på forhånd sige at det er alle pengene vær. HEHE.
>
> Ps køb spillet eller download det på bearshare

Tak for tippet. Den er skrevet på min liste over spil, jeg skal tjekke ud ;)
Men please lad vær' med at opfordre til piratkopiering. Der er nok af det i
forvejen...

Mvh
David Lebech

Fra : Dopedog

Dato : 10-11-04 20:12

> [...]
> .
> med venlig hilsen john9
>
> Ps køb spillet eller download det på bearshare

Nu har jeg godt nok kun prøvet det på PS2, men synes nu ikke det var
specielt nævneværdigt!