Crucial dual ram.
Fra : MTP

Dato : 09-11-04 09:30

Hej
Var lige ved at se på nogle crucial ram.
Har tjekket 2X512 Ballistix PC 3200 ram klodser men hvis jeg nu bare køber
de 2 klodser og ikke et "kit" hvor blokkene er matched, kan de så køre dual?
(crucial sælger vist ikk matched)
Nogen der kender disse ram?
Og lige en ting mere..
Vil nok bestille fra usa websitet da det er det billigste sted men vil den
gå igennem tolden eller hvad?

mvh
MTP - Århus.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 09-11-04 09:54

"MTP" <mtp@post.tele.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> køber de 2 klodser og ikke et "kit" hvor blokkene er matched, kan de
> så køre dual? (crucial sælger vist ikk matched)

Dual Channel styres af bundkortet, men opnåes bedst med 2 stk. 100%
identiske klodser.

Dermed kan du sagtens købe 2 stk. 512MB klodser, bare så længe det helst er
samme model og samme "opbygning/revision".

--
Bjarke Andersen

Fra : anders majland

Dato : 09-11-04 11:23

> Vil nok bestille fra usa websitet da det er det billigste sted men
> vil den gå igennem tolden eller hvad?

Ikke uden fortoldning - Er det stadig billigere efter 5-10% told, 25%
moms og 80kr i gebyr til postdk ?
Eller så køb indenfor EU - så kommer der ikke overraskelser oveni.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Tolderlund

Dato : 09-11-04 18:38

Hej
Har bestilt en gang fra USA det var alt for dyrt da jeg havde betalt told +
moms
Sidste gang bestilte jeg fra UK 2 klodser og de kører Dual og der var ingen
told eller moms på og de var leveret dagen efter.
Hilsen Michael

Fra : Baade

Dato : 12-11-04 12:58

Lyder godt!
har du et link, hvor du købte dem??

VH Peter

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-11-04 22:40

"MTP" <mtp@post.tele.dk> wrote in

> Og lige en ting mere..
> Vil nok bestille fra usa websitet da det er det billigste sted men vil
> den gå igennem tolden eller hvad?

Nej, og så er besparelsen spist (told +moms er af hele beløbet, altså også
af eventuel porto).

Hvis jeg var dig ville jeg bestille på det engelske site - ingen told og
hurtigere levering.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'