hvidludning
Fra : Olesen

Dato : 08-11-04 23:24

Jeg har en stue på 40 kvm, en gang på 10, et værelse på 15.

Hvad kan det koste at få en maler til at hvid-ludde
de lidt mørke træslofter ???

Hvad er den typiske cirkapris evt. ?

Fik et tilbud på 7800 som jeg synes lyder vanvittigt.

Fra : Margrete Johansen

Dato : 09-11-04 06:28

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> de lidt mørke træslofter ???
>
> Hvad er den typiske cirkapris evt. ?
>
> Fik et tilbud på 7800 som jeg synes lyder vanvittigt.

Er det med materialer? For så synes jeg det lyder meget rimeligt.

Margrete

Fra : Christian

Dato : 09-11-04 06:35

Olesen griflede den 08-11-2004 23:24:
> [...]
> de lidt mørke træslofter ???
>
> Hvad er den typiske cirkapris evt. ?
>
> Fik et tilbud på 7800 som jeg synes lyder vanvittigt.

Ved ikke hvad en maler koster men man kan snyde og købe noget
interiørlak med hvidt pigment i. Det er ganske modstandsdygtigt overfor
sollys og skal bare pjaskes på af 2 x. Det kræver nok en slibning med
rystepudser feks. med sandpapir nr 120 stykker.
Gå hjem og fix har 1 ltr til ca 90 kr -rækker til ca 12 kvm.

Det giver en udgift på ca. 1000 kr og så har du fornøjelsen af at dække
dit gulv af selv, samt få trænet dine tårekanaler.

--
/Christian

Fra : jfo

Dato : 10-11-04 14:53

Jeg er enig i at 7800.- lyder vanvittigt.
Har lige fået høvlet og lud-behandlet 45 m2 gulv for 2700.- af en proff.
Det er en 'vi kender jo hinanden lidt'-pris men siger stadig lidt om
dit tilbud synes jeg.

Mvh. JFO.