/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Portering til Unotel, har jeg gjort noget ~
Fra : Peter


Dato : 08-11-04 22:59

Hej.

Jeg har bestilt portering af mine to numre fra Telmore.

Jeg har bestilt begge porteringer fra hovedsiden, og altså ikke via
"bestilling" i "kundelogin" da jeg ikke vidste at det var sådan det
fungerede, men jeg ønsker at kunne benytte mig af:
"Du taler gratis mellem de forskellige enheder, både fra mobil til mobil"

Finder unotel mon automatisk ud af at:
· begge numre er oprettet i mit navn
· begge numre er oprettet på mit dankort
· begge numre er tilknyttet samme adresse
· der er nu er to konto´er i deres system med samme kontonummer.

Og opretter de mon så automatisk begge på samme konto (eller hvad det heder)

Jeg vil nemlig gerne slippe for at skulle betale yderligere 99.- for en
tilknytning via "kundelogin", bare fordi at jeg fik bestilt begge
porteringer fra hovedsiden.....


Mvh.
Peter



 
 
Hans Paulin (09-11-2004)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 09-11-04 15:46

Peter skrev:

>
> Finder unotel mon automatisk ud af at:
> · begge numre er oprettet i mit navn
> · begge numre er oprettet på mit dankort
> · begge numre er tilknyttet samme adresse
> · der er nu er to konto´er i deres system med samme kontonummer.

Det nemmeste er vel lige at ringe til dem på 70 25 50 80 (ma-fr 8-18) og
spørge ad - de er flinke at snakke med og man kommer hurtigt igennem.
--
Med venlig hilsen
Hans




Thomas Jacobsen (09-11-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Jacobsen


Dato : 09-11-04 18:14

Peter wrote:
> Hej.
>
> Jeg har bestilt portering af mine to numre fra Telmore.
>
> Jeg har bestilt begge porteringer fra hovedsiden, og altså ikke via
> "bestilling" i "kundelogin" da jeg ikke vidste at det var sådan det
> fungerede, men jeg ønsker at kunne benytte mig af:
> "Du taler gratis mellem de forskellige enheder, både fra mobil til
> mobil"
>
> Finder unotel mon automatisk ud af at:
> · begge numre er oprettet i mit navn
> · begge numre er oprettet på mit dankort
> · begge numre er tilknyttet samme adresse
> · der er nu er to konto´er i deres system med samme kontonummer.
>
> Og opretter de mon så automatisk begge på samme konto (eller hvad det
> heder)
>
> Jeg vil nemlig gerne slippe for at skulle betale yderligere 99.- for
> en tilknytning via "kundelogin", bare fordi at jeg fik bestilt begge
> porteringer fra hovedsiden.....
>
>
> Mvh.
> Peter

Du skulle bestille dem fra din login side som du selv nævner. Tror ikke det
virker for dig nu -det gratis- Selv om det er samme DK-kort, er det IKKE på
samme login. SÅ:
Ring - eller mail og få dem til at putte det på samme login.

Eller blot returnere de tilsendte simkort når du får dem, er det ikke 14
dages returret?
Og så blot købe numrene på rigtig vis.

Måske du kan nå at slette ordren ved at ringe ind til dem!!

/ Thomas



Peter (09-11-2004)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 09-11-04 19:46

Hej.

Tak for de svar jeg fik....

Jeg kontaktede dem, og de har rettet MIN fejl helt uden problemer.....

Indtil vidre har jeg et meget positivt indtryk af det firma.....

Mvh.
Peter



Thomas Jacobsen (09-11-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Jacobsen


Dato : 09-11-04 22:47

Peter wrote:
> Hej.
>
> Tak for de svar jeg fik....
>
> Jeg kontaktede dem, og de har rettet MIN fejl helt uden problemer.....
>
> Indtil vidre har jeg et meget positivt indtryk af det firma.....
>
> Mvh.
> Peter


Det samme positive kan jeg også sige. Jeg havde selv lavet nogel
tilmeldingsfejl, og skrev det til dem, og det blev rettet med det samme.

/ Thomas



Ole Rasmussen (10-11-2004)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 10-11-04 22:46



Hej

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> wrote:

>Det samme positive kan jeg også sige. Jeg havde selv lavet nogel
>tilmeldingsfejl, og skrev det til dem, og det blev rettet med det samme.

"Ingen regel uden undtagelse" ser så ud til at gælde for mig :(

Jeg bestilte et 'Solo' mobilabb. hos dem den 4 Nov. med portering fra
andet selskab, sendte og faxede porteringsformularen til dem samme dag,
Men indtil nu er der sket absolut intet ! - Jeg kan se at andre
skriver at de allerede dagen efter kunne se deres indscannede
porteringsformular på deres konto hos UnoTel, på min konto er der intet
at se, ud over en faktura i pdf format, derudover kan jeg konstatere at
de samme dag som bestilling fandt sted, den 4, har hævet
oprettelsesbeløbet, kr. 99,- + gebyr, ialt kr. 101,- på min bankkonto,
men, på min konto hos UnoTel står der stadig saldo kr. 0,00 !? de 99,-
kr. skulle jo indgå som 'taletid'.

Jeg har selvfølgelig kontaktet dem, men fik blot at vide at alt var
iorden...

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Erling Simonsen (10-11-2004)
Kommentar
Fra : Erling Simonsen


Dato : 10-11-04 23:04

Ole Rasmussen wrote:
>
> Hej
>
> "Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> wrote:
>
>
>>Det samme positive kan jeg også sige. Jeg havde selv lavet nogel
>>tilmeldingsfejl, og skrev det til dem, og det blev rettet med det samme.
>
>
> "Ingen regel uden undtagelse" ser så ud til at gælde for mig :(
>
> Jeg bestilte et 'Solo' mobilabb. hos dem den 4 Nov. med portering fra
> andet selskab, sendte og faxede porteringsformularen til dem samme dag,
> Men indtil nu er der sket absolut intet ! - Jeg kan se at andre
> skriver at de allerede dagen efter kunne se deres indscannede
> porteringsformular på deres konto hos UnoTel, på min konto er der intet
> at se, ud over en faktura i pdf format, derudover kan jeg konstatere at
> de samme dag som bestilling fandt sted, den 4, har hævet
> oprettelsesbeløbet, kr. 99,- + gebyr, ialt kr. 101,- på min bankkonto,
> men, på min konto hos UnoTel står der stadig saldo kr. 0,00 !? de 99,-
> kr. skulle jo indgå som 'taletid'.
>
> Jeg har selvfølgelig kontaktet dem, men fik blot at vide at alt var
> iorden...
>
Hej.
Jeg har også bestilt abm. hos Unitel.
Et fastnetabm. samt min og konens mobiltlf. (alle porteres).
Sjovt nok bestilte jeg også den 4. november.
Den eneste porteringsfuldmagt jeg kan se, er den der står under
fastnettlf, og selvom jeg har betalt ligesom dig, står der ingen
beløb ud for telefonerne. Jeg har også lagt mærke til, at der ikke
er trukket penge på mit dankort.
I går bestilte jeg et ekstra mobilabm. hos dem og valgte et
af deres numre. Det står allerede i dag med 99 kr. (og jeg er også
blevet trukket), så jeg tror, at der allerede kommer simkort på
det i morgen.
hilsen
/erling
--
www.oz1eee.dk

Kim Kristensen (15-11-2004)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 15-11-04 17:33


"Erling Simonsen" <erling.s@SLETgmail.com> skrev i en meddelelse
news:41929030$0$86938$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Ole Rasmussen wrote:
> >
> > Hej
> >
> > "Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> wrote:
> >
> >
> >>Det samme positive kan jeg også sige. Jeg havde selv lavet nogel
> >>tilmeldingsfejl, og skrev det til dem, og det blev rettet med det samme.
> >
> >
> > "Ingen regel uden undtagelse" ser så ud til at gælde for mig :(
> >
> > Jeg bestilte et 'Solo' mobilabb. hos dem den 4 Nov. med portering fra
> > andet selskab, sendte og faxede porteringsformularen til dem samme dag,
> > Men indtil nu er der sket absolut intet ! - Jeg kan se at andre
> > skriver at de allerede dagen efter kunne se deres indscannede
> > porteringsformular på deres konto hos UnoTel, på min konto er der intet
> > at se, ud over en faktura i pdf format, derudover kan jeg konstatere at
> > de samme dag som bestilling fandt sted, den 4, har hævet
> > oprettelsesbeløbet, kr. 99,- + gebyr, ialt kr. 101,- på min bankkonto,
> > men, på min konto hos UnoTel står der stadig saldo kr. 0,00 !? de 99,-
> > kr. skulle jo indgå som 'taletid'.
> >
> > Jeg har selvfølgelig kontaktet dem, men fik blot at vide at alt var
> > iorden...
> >
> Hej.
> Jeg har også bestilt abm. hos Unitel.
> Et fastnetabm. samt min og konens mobiltlf. (alle porteres).
> Sjovt nok bestilte jeg også den 4. november.
> Den eneste porteringsfuldmagt jeg kan se, er den der står under
> fastnettlf, og selvom jeg har betalt ligesom dig, står der ingen
> beløb ud for telefonerne. Jeg har også lagt mærke til, at der ikke
> er trukket penge på mit dankort.
> I går bestilte jeg et ekstra mobilabm. hos dem og valgte et
> af deres numre. Det står allerede i dag med 99 kr. (og jeg er også
> blevet trukket), så jeg tror, at der allerede kommer simkort på
> det i morgen.
> hilsen
> /erling
> --
> www.oz1eee.dk

Jeg kende ikke den procedure der skal køres igennem for at portere et
nummer, men jeg er ret sikker på at UnoTel skynder sig alt det de kan.
UnoTel er jo interesseret i at få de nye kunder til at ringe via dem
hurtigst muligt, indtægten er der jo først nå det sker så mon ikke det kan
skyldes at jeres nuværende selskaber ikke har så travlt med at få jeres
numre flyttet.

Med venlig hilsen Kim



Hans Paulin (16-11-2004)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 16-11-04 10:45

Kim Kristensen skrev:

> mon ikke
> det kan skyldes at jeres nuværende selskaber ikke har så travlt med
> at få jeres numre flyttet.

Unotel har lige fortalt mig at ethvert selskab har krav på 10 arbejdsdage
(14 dage) til at portere et nummer.
--
Med venlig hilsen
Hans



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408952
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste