MS Windows
briani 27239
Denne webrowser kan ikke læse siden mm ???~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 08-11-04 20:09

Efter at have installeret Sp2 kan jeg snart ikke se ret mange internet sider
mere da den kommer op med et henvisning til at jeg skal installere explorer
4 eller senere, maskinen har den seneste explorer og har altid fungeret uden
brok og bøvl
Hva F... gør en klog snart med det Xp sp2

Jeg kan se alle sider mere eller mindre men dem der har med Microblød at
gøre fx www.hotmail.com er der INGEN adgang ?!?

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : ///JJ

Dato : 08-11-04 20:27

Eg Egemarke wrote:
> Efter at have installeret Sp2 kan jeg snart ikke se ret mange
> internet sider mere

> Jeg kan se alle sider mere eller mindre

Svær at blive klog på ....
Har du læst disclaimeren om betydningen og følgeeffekter af SP2 inden du
installerede? Bl.a at den højner dit sikkerhedsniveau.

Nå, mit råd: Du kan rimeligt nemt komme uden om dine problemer ved at stille
lidt på indstillingerne for sikkerhed i IE - hvis du vil være "sikret"
stadig kan du tilføje de sites der giver problemer i Trusted Sites/Zones.

///JJ

Fra : Eg Egemarke

Dato : 09-11-04 10:04

Jamen det kan jeg ikke få lov til og Sp2 Firewall er slået fra, hjælper ikke
en disse ??
Hva gør man så ?!?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-11-04 17:02

Eg Egemarke skriver:

> Jamen det kan jeg ikke få lov til og Sp2 Firewall er slået fra, hjælper ikke
> en disse ??
> Hva gør man så ?!?

Det er ike firewall'en der gør det, men sikkerhedsindstillingerne i IE.

Hvad man gør ?
Skifter til Mozilla og lader IE dø i fred.
kig lidt på Mozilla.org.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe