Wow hvad skal man forudbestille beta eller~
Fra : danni plougmann

Dato : 08-11-04 19:43

jeg har kigget lidt lidt rund omkring på spil site
og jeg har tænkt mig at forudbestille det spil wow

men der er så mange eu versioner der gør mig i tvivl
wow alliance
wow horde
wow standard
wow collectors edition

hvad er forskellen på dem. ser ud til de alle er beta versioner eller tager
jeg fejl
gidder ikke at skulle betale for spillet og acc igen når final version
kommer.
den der udkommer 27/1 2005 er det beta'en eller final

/danni plougmann

Fra : Erik

Dato : 08-11-04 19:46

"danni plougmann" skrev:
> den der udkommer 27/1 2005 er det beta'en eller final

Det er final.

--
Erik

Fra : Frost

Dato : 08-11-04 20:07

"Erik" <egern-dd@skoven.wx> wrote in message

> Det er final.
>
> --
> Erik

Meget apropos, så er udgivelsesdatoen 23/11-04 for Nordamerika, Australien
og New Zealand. Er det bare mig der ikke lige kan gennemskue hvorfor nogle
lande skal forfordeles (som de også gjorde med deres beta-planer)?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-11-04 21:54

Frost wrote:

> Meget apropos, så er udgivelsesdatoen 23/11-04 for Nordamerika, Australien
> og New Zealand. Er det bare mig der ikke lige kan gennemskue hvorfor nogle
> lande skal forfordeles (som de også gjorde med deres beta-planer)?

Det ved jeg ikke, om det er.

Umiddelbart ligner det store markeder, som alle taler samme sprog.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Klaus G.

Dato : 08-11-04 20:12

> jeg har kigget lidt lidt rund omkring på spil site
> og jeg har tænkt mig at forudbestille det spil wow

Fornuftigt :)

> men der er så mange eu versioner der gør mig i tvivl
> wow alliance
Forside(pakken/æsken)) Med en Elver, og dværg...

> wow horde
Forside med en Orc, og Tauren(staveplade)

> wow standard
Forside med alle racer på, hvor de står side om side...

> wow collectors edition
Er ikke sikker, men mon ikke det er samme forside som Standard, og så en
masse extra geil, hvilket jeg ikke helt ved hvad er.

> [...]
tager
> jeg fejl
> gidder ikke at skulle betale for spillet og acc igen når final version
Køber du en Beta Account til 100kr. ved f.eks. www.boomtown.dk så får du de
100kr igen når du køber final version, som kommer engang jan/feb 2005.
> den der udkommer 27/1 2005 er det beta'en eller final

Final, men ikke sikkert det er lige den dato...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?