at gøre Guds vilje, der findes ikke noget ~
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 16:22

John 4:32-34 32 Men han sagde til dem: "Jeg har Mad at spise, som I ikke
kende."
33 Da sagde Disciplene til hverandre: "Mon nogen har bragt ham noget at
spise?"
34 Jesus siger til dem: "Min Mad er, at jeg gør hans Villie, som udsendte
mig, og fuldbyrder hans Gerning.

Der findes ikke nogen større tilfredsstillelse og lykke end den at gøre Guds
vilje, så føler du dig utilfreds, så bed Gud om at lade hans vilje ske i dit
liv.

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-04 01:51

"Ole" <ole at detnyetestamente dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der findes ikke nogen større tilfredsstillelse og lykke end den at gøre
> Guds vilje, så føler du dig utilfreds, så bed Gud om at lade hans vilje

Der er et element jeg er kommet i tanke om, og det er at man faktisk bruger
ens penge anderledes hvis man lever sådan, man har ikke lyst til BARE at
bruge sine penge på det ene og det andet, men det gøres mere med omtanke.

Ole

Fra : Adel

Dato : 13-11-04 21:48

On Mon, 8 Nov 2004 16:22:24 +0100, Ole <ole at detnyetestamente dk> wrote:

> [...]
> Guds
> vilje, så føler du dig utilfreds, så bed Gud om at lade hans vilje ske i

Spørgsmålet er så, hvordan man kan vide, hvad der Guds Vilje?

--
http://www.maitreya.org - Messias er på jorden... igen! Søg og du skal
finde!

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-11-04 23:06

I newsshe72sgs713jl7@familiecomputer skrev
Adel følgende:

> Spørgsmålet er så, hvordan man kan vide, hvad der Guds Vilje?

Matt. 7, 20-23; 1. Joh. 2, 3-6 bl.a.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*