Bog om urtete
Fra : "Lis Wendelboe"

Dato : 16-05-01 21:18

Hej

Er der nogen der ligger inde med et eksemplar af en bog med titlen: Urtete, opskrifter, råd og anvisninger (ISBN 87-7739-051-2 hf) udgivet af Narayana Press Gylling, for så er jeg interesseret i at købe.
Mvh Lis

--
Posted from fe000.worldonline.dk [212.54.64.194]

Fra : /arcana

Dato : 18-05-01 19:39

""Lis Wendelboe"" <liwe@worldonline.dk> wrote in message

Er der nogen der ligger inde med et eksemplar af en bog med titlen: Urtete,
opskrifter, råd og anvisninger (ISBN 87-7739-051-2 hf) udgivet af Narayana
Press Gylling, for så er jeg interesseret i at købe.

Hvis du henvender dig til en dygtig boghandler og giver dem ISBN-nummeret,
kan de skaffe den hjem til dig, hvis den stadig er på lager hos forlaget.

/arcana

Fra : Mari

Dato : 27-05-01 15:48

""Lis Wendelboe"" <liwe@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:000201c0de45$6b97e400$164336d4@default...
[...]