WoW EU open beta...
Fra : Klaus G.

Dato : 07-11-04 22:55

Hej.

Jeg har købt en Open Beta, og venter så på at key'en skal komme med posten
engang omkring d.26. Men er det muligt nogen steder at DL clienten inden man
har den key? Clienten fylder immervæk 2.5gb, hvilket er meget at hente over
blizzards torrent client. Jeg har 2mbit, og kommer næppe til at udnytte
linien fuldt ud, når der adskellige tusinde som skal hente den client samme
dag...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Teis Bæk

Dato : 08-11-04 09:28

Hej

Jeg har endnu ikke hørt noget om den europæriske version endnu så nu
hvor jeg ser dette indlæg går jeg da helt bananas. WoW er for fedt. Jeg
er med i open beta på de amerikanske servere i denne tid, men det
lyder til at det foregår på samme måde som med EU open beta, og der
kunne jeg først DL clienten efter at key'en var modtaget.

Men bare rolig, der er masser af båndbredde til at du kan hente med din
fulde 2 mbit linie. Jeg har en kammi der også hentede med en 2 mbit
linie lige da open beta final stres test blev tilgængelig, og det gik
fint. Selv har jeg kun 1 mbit (KATASTROFA-NET) og var nød til at tage
hjem til min kammi for at få WoW hurtigere, men skidt, det er bare for fedt.

Et enkelt spørgsmål. Ved du noget om hvornår WoW skulle udkomme her i
landet? Jeg ved fra WoW's hjemmeside at den bliver released 'over there'
d. 23/11 2004, men når du nu siger, at EU open beta først starter d.
26/11 så kan der jo gå oceaner af tid.

Mvh
Teis

Fra : Klaus G.

Dato : 08-11-04 18:16

> [...]
> landet? Jeg ved fra WoW's hjemmeside at den bliver released 'over there'
> d. 23/11 2004, men når du nu siger, at EU open beta først starter d.

Du kan læse lidt om det her(et af stederne du kan købe beta key):
http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?stockID=272288

Fra : Erik

Dato : 08-11-04 18:59

"Klaus G." skrev:
> Du kan læse lidt om det her(et af stederne du kan købe beta key):
> http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?stockID=272288

Jeg synes egentligt det er lidt nollert at man skal betale abb. efter den første måned,
selvom den stadig er i beta.
Man hva faen - jeg hopper jo nok på den alligevel

--
Erik

Fra : Klaus G.

Dato : 08-11-04 19:01

> Jeg synes egentligt det er lidt nollert at man skal betale abb. efter den
første måned,
> selvom den stadig er i beta.
> Man hva faen - jeg hopper jo nok på den alligevel

I USA er det jo ikke beta, men final :)

Fra : Erik

Dato : 08-11-04 19:05

"Klaus G." skrev:
> I USA er det jo ikke beta, men final :)

Jamen det var osse Øv-ropa jeg talte om
Jeg fatter bare ikke helt meningen med at man skal betale abb. for et betaspil :-/

--
Erik

Fra : PerX ...

Dato : 14-11-04 03:11

In article <418fb55c$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, egern-
dd@skoven.wx says...

> Jamen det var osse Øv-ropa jeg talte om
> Jeg fatter bare ikke helt meningen med at man skal betale abb. for et betaspil :-/

Hvor har du set man skal det? Det stod der sgu da ikke noget om da jeg
downloaded deres beta forleden (og fik en key ved samme lejlighed) - de
har heller ikke fået noget kort nummer så de kan range og hoppe :)