MS Windows
briani 27239
hvordan fjerner jeg boot manager efter lin~
Fra : asmus

Dato : 07-11-04 11:00

jeg har prøvet Mandrakelinux 10.1 på min pc. Efter at have formateret
partionen har jeg stadig et valg om os ved start. Er der nogen der ved
hvordan det fjernes
asmus

Fra : Ukendt

Dato : 07-11-04 11:43

Hej ja start fra bootdiskette og skriv fdisk /mbr

Fra : asmus

Dato : 07-11-04 12:24

Futte wrote:
> Hej ja start fra bootdiskette og skriv fdisk /mbr
>
> "asmus" <uganda@stribnet.dk> skrev i en meddelelse

Jeg bruger Windows XP sp2 hvilken bootdisk skal jeg bruge - sker der
noget med mit OS - jeg ødelægger det forhåbentlig ikke med den komando?
asmus - tak for hurtigt svar

Fra : asmus

Dato : 07-11-04 17:21

asmus wrote:

> Jeg bruger Windows XP sp2 hvilken bootdisk skal jeg bruge - sker der
> noget med mit OS - jeg ødelægger det forhåbentlig ikke med den komando?
> asmus - tak for hurtigt svar
det virker mange tak
asmus

Fra : jamen

Dato : 07-11-04 18:37

Futte wrote:
> Hej ja start fra bootdiskette og skriv fdisk /mbr
>
> "asmus" <uganda@stribnet.dk> skrev i en meddelelse

Hvis man ikke lige har en bootdisk ved hånden: boot maskinen fra win
cd'en, start en recovery console, og kør kommandoen 'fixmbr'