MS Windows
briani 27239
Hjælp: Kan ikke se Tv eller høre radio på ~
Fra : Kim Larsen

Dato : 06-11-04 22:34

Hjælp !

Jeg kan hverken modtage radio eller Tv fra Danmarks Radio. Er der noget galt
hos DR eller er det i min opsætning at der er noget galt ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Peter Martinsen

Dato : 07-11-04 01:04

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-11-04 01:57

"Peter Martinsen" <oz1pmx@mail.dkxx> skrev i en meddelelse

> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message

Det er muligt at svaret (altså det manglende svar) her er ment for sjov men
problemet er alvorligt nok. Windows Media-player fortæller mig at:

Windows Media Player kan ikke afspille filen, da serveren ikke svarer. Hvis
du har angivet en URL-adresse eller en sti, skal du kontrollere, at det
angivne er korrekt. Hvis du klikkede på et link for at afspille filen, er
linket muligvis ikke korrekt.

Jeg får yderligere denne meddelelse:

0xC00D11B3: Der opstod et netværksproblem
Windows Media Player har registreret et netværksproblem. Denne
fejlmeddelelse kan forekomme af en af følgende årsager:
Serveren er nede eller optaget. Prøv at oprette forbindelse til serveren
igen senere.
Du har ikke forbindelse til lokalnetværket (LAN) eller til internettet.
Opret forbindelse til netværket eller internettet, og prøv derefter igen.
Proxyserverindstillingerne for Windows Media Player er ikke konfigureret
korrekt. Kontroller, at proxyindstillingerne er korrekte, og prøv derefter
igen.
Sådan kontrolleres proxyserverindstillingerne
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner. Klik på fanen Netværk, og
kontroller derefter indstillingerne i området Indstillinger for
streaming-proxy.
Bemærk!
Hvis du ikke ved, hvordan proxyserverindstillingerne skal være, skal du
vælge en protokol under fanen Netværk, klikke på Konfigurer og derefter
vælge Automatisk genkendelse af proxyindstillinger eller Brug webbrowserens
proxyindstillinger (kun tilgængelig for HTTP-protokoller).
Hvis du har oprettet forbindelse til internettet med netværk via modem, kan
du muligvis ikke vælge proxyserveren. Yderligere oplysninger får du ved at
kontakte internetudbyderen eller netværksadministratoren.
Fejl-id = 0xC00D11B3, situations-id = 0x00000000
Web Hjælp

Jeg er kørt fast nu idet uanset hvad jeg gør ser det ikke ud til at virke.
Hvad kan der være galt?
Er det SP 2 der "spøger" ?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 07-11-04 08:00

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp !
>
> Jeg kan hverken modtage radio eller Tv fra Danmarks Radio. Er der noget
> galt hos DR eller er det i min opsætning at der er noget galt ?

Det sker jævnligt at de har serverproblemer. Jeg får engang imellem samme
fejlmeddelelse. Prøv at høre en anden netradiostation end DRs. Hvis det er
OK, er det ikke in opsætning den er gal med.

Mvh

Karsten

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-11-04 17:10

"Karsten Jensen" <julemandenerinvaldidogborpågrønland@dk> skrev i en
meddelelse news:418dc7fa$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> fejlmeddelelse. Prøv at høre en anden netradiostation end DRs. Hvis det er
> OK, er det ikke in opsætning den er gal med.

Når jeg vil se online TV-avis fra Danmarks Radio fortæller Windows Media
Player mig denne fejl:

0xC00D11BD: Filen kan ikke afspilles
Windows Media Player kan ikke afspille filen, fordi den angivne protokol
ikke understøttes.
Hvis du er stødt på denne fejl, efter at du har skrevet en URL-adresse
(Uniform Resource Locator) i dialogboksen Åbn URL-adresse, skal du forsøge
at åbne filen ved hjælp af en anden transportprotokol (f.eks. "mms:").
Hvis du er stødt på denne fejl, efter at du har klikket på et hyperlink på
en webside, er hyperlinket måske ikke gyldigt.
Fejl-id = 0xC00D11BD, situations-id = 0x00000000

Fejlen ser ud til at være permanent. Hvad gør man ved det ? Er der nogen
som har et bud ?