Udvidelse til England
Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 16-05-01 20:32

Hej - Erhvervsfolk!

Jeg har iværtsat en ekspansion af min internetportal til England.

Jeg mener at der er gratis hjælp at hente fra Dansk Eksportråd, eller.... -
er der nogle der har nogle gode hint til mig?
Henrik Dvoracek

http://www.supplier.dk
-Stedet hvor leverandører og kunder mødes!

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 17-05-01 21:29

Hej Henrik

Du kan prøve http://www.efs.dk eller http://www.tic.dk