Ubuntu og KDE
Fra : Magnus Pedersen

Dato : 06-11-04 14:40

Jeg leger for øjeblikket med Ubuntu men da jeg ikke kan vende mig
til Gnome her jeg installeret KDE fra Universe. Jeg har nogle
småproblemer.

1. Flere af de ændringer jeg har lavet bliver ikke gemt når jeg
logger ud, bla. de shortcuts jeg har lavet i KDE control center.
Burde de ikke blive gemt selvom jeg beder KDE starte på en ny
Session hver gang jeg logger ind?

2. Jeg er ikke helt med på Ubuntus politik ang. Universe. Hvis der
kommer opdateringer vil de så blive ført ind i universe eller er jeg
nødt til, enten selv at opdatere de pakker det drejer sig om, eller
vente 6 mdr til næste version af ubuntu?

3. Er der er sted jeg kan hente f.eks. Firefox 1.0 RC 2 som en
..deb-pakker til ubuntu (det er version .9.3 der er med som standard)
Jeg bruger lige nu de binære pakker fra mozilla.org. Det er som
sådan ikke et problem, men det andet kunne være rart.

--
Magnus Pedersen
No trees were killed in the sending of this message.

Fra : Glen Kjærulff

Dato : 07-11-04 18:11

> [...]
> bruger lige nu de binære pakker fra mozilla.org. Det er som sådan ikke
> et problem, men det andet kunne være rart.

..9.3 er faktisk 0.99+1,0OPR.1+revertedto0.93

/Glen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-11-04 18:33

Glen Kjærulff skrev:

> .9.3 er faktisk 0.99+1,0OPR.1+revertedto0.93

Det har jeg nemlig lagt mærke til.. men hvad vil det sige i praksis?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Glen Kjærulff

Dato : 07-11-04 19:57

Martin Johansen [6000] wrote:

> Det har jeg nemlig lagt mærke til.. men hvad vil det sige i praksis?

Uden at vide det helt præcis, vil jeg tror at de har merged coden fra
..99 1.0PR ind i .93 koden.

/Glen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-11-04 14:36

Glen Kjærulff skrev:

> Uden at vide det helt præcis, vil jeg tror at de har merged coden fra .99
> 1.0PR ind i .93 koden.

Det vil jeg også tro.. men.. hvad skulle fordelen være?