Et bilspil lidt som gode gamle 'Test Drive~
Fra : Stig N. Færch

Dato : 06-11-04 00:16

Er der nogen der kender til et bil spil der er lidt i stil med 'Test
Drive 3'.
Dvs. hvor det ikke bare er et lukket kredsløb man kører på, men hvor man
kører i den virkelige verden (dvs gerne både land, bjerge og byscener)
og selv kan vælge hvilken vej man kører til målstregen og hvor der også
er alm. trafik.

Det er nok alt for mange krav til at der findes sådan et spil derude?

Mvh Stig

Fra : Stig N. Færch

Dato : 06-11-04 00:18

> Det er nok alt for mange krav til at der findes sådan et spil derude?

Ja, det lyder vel næsten lidt som en pendans til Flight Simulator - bare
en slags Car Simulator.

/Stig

Fra : David Lebech

Dato : 06-11-04 00:39

"Stig N. Færch" <stig@8620.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er alm. trafik.
>
> Det er nok alt for mange krav til at der findes sådan et spil derude?

Tja, jeg kan ikke komme i tanker om et decideret racerspil, men de fleste af
de nævnte elementer findes jo faktisk i Carmageddon. Prøv at tjekke
Carmageddon TDR 2000 ud. Det er faktisk ret morsomt. Og så gælder det ikke
kun om at komme først. Man skal også køre fodgængerne ned og smadre de andre
biler. Til gengæld er friheden i banerne ekstrem stor.

Mvh
David Lebech

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 02:09

> [...]
> er alm. trafik.
>
> Det er nok alt for mange krav til at der findes sådan et spil derude?

Hvad med gta3 (vice city), her skal man udføre nogle missioner men det er
lige meget hvilken veje man vælger, men der er selvfølgelig nogle gange
bedre at vælge den hurtigste.

Men ellers kan man køre rundt som man vil.

Kim Michael Larsen

mail : kimila snabel a mail dot dk

Fra : Myt

Dato : 06-11-04 02:17

> [...]
> er alm. trafik.
>
> Det er nok alt for mange krav til at der findes sådan et spil derude?

Der er et spil som jeg ikke kan huske navnet på, men hvis jeg nævner at der
er denne beatlle med, moris Mascot og ellers en masse andre øser og trucks
i, så er der nok en der kan huske for mig. Det er dog fortrinsvis i byer,
men ruten til de steder man skal han er valgfri. Jeg mener det er Microsoft
der har udgivet det.

Myt

---

Fra : Tommy

Dato : 06-11-04 06:43

> Der er et spil som jeg ikke kan huske navnet på, Jeg mener det er
> Microsoft der har udgivet det.

Midtown Madness

Tommy

Fra : Peter

Dato : 06-11-04 08:08

Midtown Madness 2 kan pt. købes i Bilka til 99,00 kr

Peter

Fra : Bufferz

Dato : 06-11-04 10:54

Jeg kan varmt anbefale
NeedForSpeed - Porsche
(eller andre NFS titler - men især Porsche)

Fra : Stig N. Færch

Dato : 06-11-04 15:44

Tak for buddende

Mvh Stig

Fra : Henrik Sahl

Dato : 07-11-04 14:24

"Stig N. Færch" <stig@8620.dk> wrote in message
> [...]
> er alm. trafik.
>
> Det er nok alt for mange krav til at der findes sådan et spil derude?

Bilspil og PC er to ord der efterhånden sjældent ses i samme sætning, så du
skal nok finde nogle gamle NFS-spil frem.

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-04 00:59

"Henrik Sahl" <sahl@ingenspamsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> "Stig N. Færch" <stig@8620.dk> wrote in message

> Bilspil og PC er to ord der efterhånden sjældent ses i samme sætning, så
> du skal nok finde nogle gamle NFS-spil frem.

Det behøver vel ikke være "gamle"? Need For Speed Underground 2 er på vej,
jeg har lige bestilt det, og det lever da meget godt op til de krav som Stig
har - hvis altså hans pc kan følge med...

Der er store åbne baner (de er blevet større end i NFSU, og der er også
"dagsbaner"), man kan frit køre rundt, man kan udfordre andre kørere når man
vil, man kan ombygge sine biler osv...

> Mvh
> Henrik

Lars B