Brændevin på paradisæble - hvordan?
Fra : klaus

Dato : 05-11-04 19:31

Jeg har hældt snaps over nogle paradisæbler, som jeg har skåret i både.
Men jeg ved ikke hvor længe snapsen skal stå og trække på paradisæble.
Håber nogen her i gruppen kan give mig et svar.

--
Venlig hilsen/with regards
Klaus Eriksen

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 05-11-04 20:56

> Jeg har hældt snaps over nogle paradisæbler, som jeg har skåret i både.
> Men jeg ved ikke hvor længe snapsen skal stå og trække på paradisæble.
> Håber nogen her i gruppen kan give mig et svar.

Nogle uger. Derefter sies den og skal stå i mindst 3 og helst 5 år. Så det
skal laves hvert år

Mvh Maria

Fra : klaus

Dato : 06-11-04 16:22

Maria Frederiksen wrote:

> Nogle uger. Derefter sies den og skal stå i mindst 3 og helst 5 år. Så det
> skal laves hvert år
>
> Mvh Maria

Mange tak for svaret - det der med at lade brændevinen stå i 3 - 5 år
har jeg sikkert ikke tålmodighed til, men jeg må jo prøve

--
Venlig hilsen/with regards
Klaus Eriksen