Auritus cd
Fra : Nana Sørensen

Dato : 04-11-04 22:34

Hejsa alle..

I forbindelse med alt det fyrværkeri-ting der er oppe nu, bestilte jeg en
brochure på dyrenes beskyttelse. Der står en masse om en cd der hedder
Auritus.
Er der nogen der har prøvet den? Og må jeg låne den, hvis jeres hund ikke er
bange mere?

Mvh. Nana

Fra : LORDWOF

Dato : 05-11-04 07:34

Den kan bestilles hos KENJAN Hundeartikler i Havdrup.

WOF

Fra : Freedom

Dato : 05-11-04 13:23

Ja den virkede overhovedet ikke på mine hunde, de er ligegade med lyden på
båndet, men reagere når der er rigtigt fyrværkeri!

Iben

Fra : lunadc

Dato : 05-11-04 14:34

Jeg har en, men vil bestemt ikke af med den, men den kan købes gennem
DKK eller på http://www.auritus.dk/sider/bestil.htm. Jeg kan ikke
huske hvad den koster men det er under 200,00 kr. Jeg bruger min cd
jævnligt for at opfriske lydene.

"Freedom" skrev d. 05-11-04 13:23 dette indlæg :
> Ja den virkede overhovedet ikke på mine hunde, de er ligeglade med
lyden på
> båndet, men reagere når der er rigtigt fyrværkeri!

Hos mig har den virket rigtig godt, hvis du ikke syntes den virker er
det formodentlig slet ikke lydene din hund er bange for men lyset, prøv
næstegang der er fyrværkeri eller torden at rulle gardiner tæt for så
burde der være en bedring.
Bodil
www.123hjemmesider,dk/bodilshunde

http://www.kandu.dk/

Fra : Freedom

Dato : 05-11-04 15:22

Det ER lydende de er bange for, men det kan da være mine hunde er for kloge
og kan høre forskel....ærligt tror jeg forskellen ligger i at lyden kommer
Udefra og er faktisk meget anderledes en på båndet....ved det ikke men de
lod sig ikke narre:)
Iben