En med kendskab til bios opsætning
Fra : ZiCoN

Dato : 16-05-01 17:03

Jeg har et Asus p3v4x, og har lige købt et nvidia geforce 2 pro 64ddr. Jeg
ville lige høre om der er nogen der en go opsætning til optimal 3d
performance.. Lige nu har jeg disabled shadow (har hørt det er bedst) kører
med 4x agp og med agp fastwrite enabled... Nogen der har en bedre opsætning
eller måske en ændring til min opsætning... Jeg får 2706 3d point i 3d mark
2001 og 6476 i 3d mark 2000..

Fra : Trevor Goodchild

Dato : 16-05-01 17:59

Hej ZiCon...
Brug PCI List .... programmet kan hentes her:

http://www.entechtaiwan.com/files/pcilist.exe

Dette program fortæller dig hvad du skal gøre for at få en hurtigere AGP
, ozze i BIOS

MVH. Trevor

Fra : ZiCoN

Dato : 17-05-01 16:54

Tusind tak... jeg skal dog bruge powerstrip istedet da jeg kører win2k...
jeg har downloaded den....