Counter strike condition zero
Fra : rud13

Dato : 03-11-04 17:06

Jeg er i gang med den mission,hvor jeg skal fotografere atombomben.
Nu er jeg kommet til det rum,hvor der er en defekt elevator og jeg
skal op i hullet over den.
Jeg har prøvet utallige gang,der er et skråt brædt i højre side,skal
det bruges,
der kan jeg ikke hoppe op.
Hjælp mig.

Fra : PJ

Dato : 03-11-04 22:04

"rud13" <rud_strand@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal op i hullet over den.
> Jeg har prøvet utallige gang,der er et skråt brædt i højre side,skal

Hej.

Hvis jeg husker rigtigt skal du op på nogle kasser
over for, og hoppe over til det skrå brædt derfra.

PJ

Fra : rud13

Dato : 07-11-04 17:24

"PJ" <ingenting@webspeed.dk> wrote in message news:<418947ca$0$86909$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Hej.
>
> Hvis jeg husker rigtigt skal du op på nogle kasser
> over for, og hoppe over til det skrå brædt derfra.

Tak for rådet,det virkede.Efter mange hop.
Nu hænger jeg allerede fast i Motorcade,jeg har dræbr alle,men løber
rundt i gårdene eller op og ned af trapperne uden at kunne finde
lederen.
Mere hjælp ville være dejlig.
RS

Fra : PJ

Dato : 07-11-04 19:16

> [...]
> Nu hænger jeg allerede fast i Motorcade,jeg har dræbr alle,men løber
> rundt i gårdene eller op og ned af trapperne uden at kunne finde

Hej.

Tror der er et sted hvor du kan finde en låst jernlåge ?
Du kan se noget ammo eller der er en trappe ned bag
ved lågen.
Hvis du kikker op er der en bred gesims.
Følg den og se hvor du kan komme ud på den.
Herefter kan du nok komme videre.

PJ