[NetCaptor 7.5.2] Clean-up-on-exit problem
Fra : Zilla

Dato : 03-11-04 18:59

Hej.
Jeg har for et par dage siden hentet NetCaptor og har i den
forbindelse et problem:
Jeg har sat den til at køre en clean up når programmet lukkes ned. Det
gør den imidlertid ikke. Det vil sige at den gør det nogle gange og
andre gange gør den ikke.
Jeg troede i starten at det kun skete når der kun var en blank tab
åben, men den gør det også når der er andre tabs åbne.
Og så har jeg opdaget at den altid kører en clean up hvis jeg åbner
NetCaptor og lukker den igen med det samme.
Er der nogen der har en ide om hvad der kan være i vejen?
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Zilla.
PS: Fjern de store bogstaver i e-mailen hvis du vil skrive til den.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 06-11-04 16:27

"Zilla" <denTISJJGLVCObedste2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
> Zilla.
> PS: Fjern de store bogstaver i e-mailen hvis du vil skrive til den.

Der er kommet en ny version af NetCaptor; 7.5.3, jeg ved ikke om det løser
dit
problem.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Zilla

Dato : 11-11-04 11:53

> Der er kommet en ny version af NetCaptor; 7.5.3, jeg ved ikke om det løser
> dit problem.

Det gjorde det. Det har sikkert været noget med SP2 og den nye
information bar i IE, men det har de tilføjet nu. Tak for hjælpen.

Zilla.