Kender I en entreprenør man kan stole på i~
Fra : Ole

Dato : 16-05-01 13:49

Hi folks

Har lige fået lov til at udnytte tørreloftet over min lejlighed som 2
værelser.

Nu skal jeg så ud at finde en entreprenør der kan klare arbejdet, vinduer,
el, vvs, vægge, isolering, trappe etc.

Men kender I en god, troværdig entreprenør i kbh/frb, evt fra tidligere
projekter, der kan anbefales at indhente tilbud hos.

ps: advarsler om 'dårlige' entreprenører modtages også gerne.

På forhånd tak.

Ole
www.atomb.dk

Fra : WillSonn/Egon Wille

Dato : 16-05-01 16:02

check www.willsonn.dk
Der er godt nok fra Jyllinge, men den tilbygning de har lavet hos mig, er
helt OK
hygge