MS Windows
briani 27239
Simpel anvisning på geninstall af XP ønske~
Fra : Mr. Mox

Dato : 03-11-04 11:33

Jeg vil godt vide hvornår man bør rense ud på sin maskine ved at af- og
geninstallere sin XP Home.

Jeg har haft maskinen i et års tid, den er blevet langsom og sikkert fuld af
skrammel.

Jeg har fundet nogen anvisninger, men jeg behøver dem mere simple, trin for
trin i Pap. Er der nogen der kan anbefale mig nogen gode links for
begyndere. I denne gruppe ser jeg rigtig mange tips som jeg ikke fatter hele
meningen med, idet de nok er skrevet for "medindvidede", så jeg håber altså
stadig på hjælp.

med venlig hilsen Mr. mox

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-11-04 11:52

"Mr. Mox" <Mr.Mox@nrdc.dk> skrev....

http://www.blackviper.com/Articles/OS/OSguides.htm#Windows_XP_Home

Fra : Mr. Mox

Dato : 03-11-04 12:09

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse
> "Mr. Mox" <Mr.Mox@nrdc.dk> skrev....

> http://www.blackviper.com/Articles/OS/OSguides.htm#Windows_XP_Home

Tak for dit svar, men når jeg klikker får jeg en engelsk
adresse/link/tinge-me-bob, når jeg så klikker på den artikel der er markeret
om XP Home:
http://www.blackviper.com/Articles/OS/InstallXPHome/installxphome1.htm kan
jeg ikke åbne den, får forespørgsel om min firewall forhindrer åbning af
Avant Browswer, og så bliver jeg smidt "Offline" ????????

Er der mon ikke en anvisning på dansk??? Tusind tak igen for dit svar
mvh Mr.Mox

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-11-04 11:52

"Mr. Mox" <Mr.Mox@nrdc.dk> skrev....

> [...]
> 1.htm kan jeg ikke åbne den, får forespørgsel om min firewall
> forhindrer åbning af Avant Browswer, og så bliver jeg smidt

Tja linket fejler absolut ingenting, og er absolut harmløst. Du skal
tilsyneladende justere lidt på dine firewall indstillinger.

Guiden er mig bekendt den absolut bedste og mest opdaterede af
slagsen der findes. Komplet med screenshots af alle skærmbilleder.

Kan man læse og forstå relativt simpelt engelsk og følge en
instruktion, ja så kan man bruge den her guide.

Fix dit firewallproblem(slå den evt. blot fra midlertidigt), og brug
guiden!

Fra : Torben

Dato : 03-11-04 13:19

Måske her. http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair