MS Windows
briani 27239
XP crasher - 2k kører fint?
Fra : Martin Leong

Dato : 02-11-04 07:26

Hej

Jeg har haft et meget mystisk problem, da jeg skulle geninstallere windows
efter en udskiftning af hardware;
Problemet kom under installationen af XP Pro, hvor jeg konstant fik BOSD med
vidt forskellige stopkoder, bl.a. 0x0A, 0x0D1 og 0x05, pludselig genstart og
fastfrysning under installation. Altsammen noget der tydede på en hardware
fejl. Til sidst ville jeg lige prøve med en 2k Pro CD, og det virkede sørme
fint? Hvad kan forklaringen på dette være? Det skal også lige siges at jeg
har prøvet med to forskellige XP Pro CD'er...

Mvh
Martin Leong

Fra : Asle Bjerva

Dato : 02-11-04 09:05

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail.fjern.com> skrev i melding
> [...]
> fint? Hvad kan forklaringen på dette være? Det skal også lige siges at jeg
> har prøvet med to forskellige XP Pro CD'er...

Manglende, eller feil driver til hardware for XP er en nærliggende tanke.
Ellers behøver XP noe mer ressurser enn W2K.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no