Link problemer
Fra : Steen Larsen

Dato : 17-10-04 12:53

Jeg har problmer med link mellem 2 sider. Den ene side er lavet i ren html:
www.Idebyg.com Kaldet side 1.
Den anden med hjælp af css: www.Idebyg.com/Tømrer/home.htm Kaldet side 2.

Når jeg, via linket, går fra side 2. til side 1. går det fint. Ved at trykke
i menuen på *Linkproblemer*.

Men når jeg på side 1. på siden Velkommen trykker på *Linkproblemer* kommer
siden kun frem i højre nederste billed, medens Menuen og Overskriften bliver
stående, og det er netop her jeg har mit problem. Jeg vil naturligvis gerne
have hele side 2. frem.

Er det muligt via "Vis Kilde" funktionen at se hvad jeg har skrevet forkert
i dokumenterne.?

På forhånd tak
Steen Larsen

Fra : Steen Larsen

Dato : 17-10-04 12:59

Undskyld, dette indlæg hører vist hjemme i dk.edb.internet.webdesign.html

Venlig hilsen
Steen Larsen