udskriv dato med nyeste først
Fra : pepss

Dato : 03-10-04 11:30

Hejsa NG

jeg har en side hvor jeg laver en log over hvor mange der logger ind.
loggen bliver gemt i en text fil og står på denne måde:
99, 09-06-2004 00:52:27
332, 09-06-2004 00:53:35
99, 09-06-2004 01:29:11
1113, 09-06-2004 07:13:22

jeg laver så et søjle diagram af det på denne måde:

arrlog_dato = Split(arrlog,",")
For t = LBound(arrlog_dato) to UBound(arrlog_dato)
if strdato = "" then
strdato = arrlog_dato(t)
strantal = 1
elseif strdato = arrlog_dato(t) then
strantal = strantal + 1
elseif strdato <> arrlog_dato(t) then
Response.Write "<div style=""background-color: #FFCC66; width: " &
strantal * 4 & "px; height: 10px; border-width: thin; border-style: solid ;
border-color: blue;""><span style=""color:red; font-size: 60%;"">" & strdato
& " // " & strantal & "</span></div>"
strdato = ""
strantal = 0
end if
Next

det virker også rigtig godt men jeg får dem jo bare ud med den ældste først
hvor jeg gerne vil havde en nyeste ført.
jeg har desværre ikke nogen idé til hvordan jeg klare den så jeg håber at
der er en der kan skubbe mig i den rigtige rating!

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner