Problemer med CSS
Fra : Bjarke Hvass

Dato : 01-11-04 21:15

Hej

Jeg er ved, at indfører et nyt design på min hjemmeside. Jeg har et
underligt problem på nogen af siderne hvor kanen af boxene mangler. Se
det selv: http://tog.holbrook.dk
Dem der er problemer med er Udenlanske tog, Oldtimer tog, Stationer,
Sommerferie 2004 og Dieseldage. Under Metroen har der også været
problemer, men det blev løst ved, at jeg satte ind så der var 8
billeder i stedet for 2.
Det underlige er, at koden er næsten nøjagtig den samme i starten, kun
overskriften er forskellig.

Hilsen Bjarke

http://holbroo.t35.com
http://holbrook.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-11-04 11:42

Bjarke Hvass skrev:

> Jeg er ved, at indfører et nyt design på min hjemmeside. Jeg har et
> underligt problem på nogen af siderne hvor kanen af boxene mangler. Se
> det selv: http://tog.holbrook.dk

Prøv at starte med at validere dine sider. Der er mange fejl i din
html-kode.

Se links om validering i min signatur.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Standardlinks om validering - hvordan og hvorfor: