Hvordan laver man et ikon til de foretrukn~
Fra : Emerik Schultz-Peter~

Dato : 03-10-04 21:05

Hej ng,
Jeg kunne godt tænke mig at lave et ikon, som vises i adresselinien. Jeg har
vist hørt et eller andet sted, at det kun kan lade sig gøre, hvis siden er
valgt som "Foretrukne" , men det er også fint nok, men hvordan gør man?

Hvis I er i tvivl om hvilke ikoner, jeg snakker om, så er der et par
eksempler på http://www2.spejdernet.dk/julefrokost/ikoner.gif

MVH Emerik

Fra : pepss

Dato : 03-10-04 21:11

"Emerik Schultz-Petersen" skrev

det kan du se her http://www.html.dk/artikler/00002/

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 03-10-04 21:15

> [...]

> valgt som "Foretrukne" , men det er også fint nok, men hvordan gør man?

Mit bedste svar får du her: <http://www.html-faq.dk/1015.asp>

mvh

Jesper Brunholm

--