Firefox / Nordea problem
Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 14:32

Hejsa

Jeg kører med den nyeste Firefox, men har et problem med at logge ind på min
Nordea netbank...:(

Balladen er at der ikke er noget plugin at hente...???

Hvad gør jeg, bør jeg hente Mozilla i stedet for...???

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 03-11-04 15:04

BlueDeep, du skrev:

> Jeg kører med den nyeste Firefox, men har et problem med at logge ind på min
> Nordea netbank...:(

Ingen problemer her, jeg kører med

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; rv:1.7.3) Gecko/20041001 Firefox/0.10.1

> Balladen er at der ikke er noget plugin at hente...???

Download det her.

http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html

--
Henrik

Fra : John

Dato : 03-11-04 15:04

"BlueDeep" skrev i en meddelelse

> [...]
> Nordea netbank...:(
>
> Balladen er at der ikke er noget plugin at hente...???
>
> Hvad gør jeg, bør jeg hente Mozilla i stedet for...???

Prøv først at checke din java: www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Du skal kunne se et analog og et digital ur. Hvis ikke:

Java download, MS eller Sun (du bør nok vælge Sun):
http://majorgeeks.com/download3942.html

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-04 23:34

Hej John

> [...]
>
> Du skal kunne se et analog og et digital ur. Hvis ikke:
>
> Java download, MS eller Sun (du bør nok vælge Sun):

Jeg har hentet en MS, og det virker ikke...:(

Men er lige ved at hente de andre to,så må jeg se om det ikke hjælper...

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Dino

Dato : 03-11-04 18:07

Den 3-11 2004 skrev BlueDeep i dk.edb.internet.software.browser:

> Jeg kører med den nyeste Firefox, men har et problem med at logge ind
> på min Nordea netbank...:(
>
> Balladen er at der ikke er noget plugin at hente...???

Java-plugin? Jo, det findes da...
<http://downloads.mozdev.org/java/jre-1.4.1-win32.xpi>

--
Dino