AMD + ECS = kun start hver anden gang.
Fra : SL

Dato : 02-11-04 19:34

Mit K7S5A har kørt en del måneder, så futtede XP1700 CPU'en af.

En 1200 Atlon har så truket læsset et stykke tid, men så fik jeg den
vanvitige idé at købe en XP2400.

Når jeg tænder, så stopper dyret midt i dos-promten (tror jeg det er) der
tændes og slukkes i rigtig rækkefølge, og maskinen starter korekt op. Kører
nu stabilt selv ved video komprimereing i en 6- 8 timer. GÅR ALDRIG NED !!

Men aligevel er jeg lidt træt af denne opstart, nogle gode tips ???

MVH Søren

Fra : LNC

Dato : 02-11-04 23:29

Da jeg havde K7S5A og det problem opstod skiftede jeg PSU så kørte det igen
Mvh Lars

Fra : SL

Dato : 03-11-04 15:32

Hmm har tænkt over det.. men det var jo på en anden maskine... prøvede lige
at sænke clocken til 100 MHz så den køre som XP1800, så er problemet væk.

Har også et par gange prøvet at pause den i opstarten, og lade power køre
varm. Det hjalp en del. Men ikke rigtig nok.

Ny power, så ser vi hvad der ske !

TAK

Søren