aoe2 hack...
Fra : InetMatrix

Dato : 31-10-04 02:25

hej,
er der nogen der har et hack liggende til age of empires 2 ?? altså et slags
snydeprogram hvor man kan lave uendelige soldater osv....

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-10-04 02:31

"InetMatrix" <ken_h@FJERNmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> hej,
> er der nogen der har et hack liggende til age of empires 2 ?? altså et
slags
> snydeprogram hvor man kan lave uendelige soldater osv....

Prøv www.google.dk
Den virker med garanti og finder mange cheat sider frem.

Mvh
Benjamin

Fra : JH

Dato : 31-10-04 09:58

InetMatrix wrote:
> hej,
> er der nogen der har et hack liggende til age of empires 2 ?? altså et slags
> snydeprogram hvor man kan lave uendelige soldater osv....

Mon ikke der er noget her.
http://www.gamefaqs.com/

Fra : WOSIE

Dato : 31-10-04 21:05

tak for linksene, men det var ikke cheat koderne jeg var efter.

Det skulle være et program der kunne snyde selvom man ikke aktiverer "cheat"
i spillet... især ved multiplayer spil...

Fra : Kim2000

Dato : 31-10-04 21:39

> Det skulle være et program der kunne snyde selvom man ikke aktiverer
> "cheat" i spillet... især ved multiplayer spil...

Så du vil snyde i multiplayerspil? Den slags har jeg slet ingen sympati for,
find selv dit lort

Fra : Bufferz

Dato : 31-10-04 21:47

> især ved multiplayer spil...

jaja bare ødelæg det for os andre..
''her skal du få et link til en aoe2 cheat''
http://kortlink.dk/AOE2_CHEAT/d94

--
//Z
www.Yoo.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 01-11-04 16:38

"Bufferz" <n0spam@4.m3> skrev i en meddelelse

> jaja bare ødelæg det for os andre..
> ''her skal du få et link til en aoe2 cheat''
> http://kortlink.dk/AOE2_[censored]...

Ligefrem at sende ham til en side med virus er vel rigeligt ondt.

Leif

Fra : Bufferz

Dato : 01-11-04 19:00

Virus er så meget sagt - men måske lige så ireterende for ham, som hack mod
os, er ?
(selv om det er alt for nemt at lukke det dansende vindue igen)

Fra : Leif Neland

> Virus er så meget sagt - men måske lige så ireterende for ham, som hack
> mod
> os, er ?
> (selv om det er alt for nemt at lukke det dansende vindue igen)

Du bør nok lige scanne din maskine.
Min norton brokkede sig ihvertfald over at der var trojan.offiz på den side,
hvilket nok er back orifice eller lignende...
God fornøjelse.

Leif

Fra : Bufferz

Dato : 02-11-04 14:44

tjaa hvis norton kalder det virus - så la gå ..
men den består jo ikke af andet end det du ser - et vindue der er svært at
lukke.
(dog kan man højreklikke på den på prosess linjen - den virus burde skrives
noget bedere ;-P )

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/trojan.offiz.html

//- When Trojan.Offiz is executed, it performs the following actions:

- Opens a specified .swf file, which moves around the screen.

- Traps the Alt, F4, Ctrl, and Del keys so that the user can not close the
browser using standard keyboard commands.

- When any of these keys are pressed, the script will generate the following
message:

- If the user closes the browser using the mouse, the script will open six
other browsers with the same characteristics.
-\\

Så det er jo ik så slemt endda.

Fra : WOSIE

Dato : 01-11-04 18:46

I er vel rigtig nogle politimænd...

Grunden var nu at der er en del der snyder i multiplayer. så jeg vill bare
give lidt tilbage, hvis jeg havde hacket... men det ser jo ud til at ingen
af jer har noget liggende...