Quake 2 demo benchmark ting?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 26-10-04 18:12

Jeg har fået nyt grafikkort til min Linux maskine og vil gerne benchmarke
mit nyt og gamle kort mod hinanden, bare for sjov, jeg tænkte det burde
kunne gøres med demoen af quake 2, for den er nem at installere (apt-get
install quake2), men jeg kan ikke finde en dm2 fil der ikke kræver den
fulde version. Nogen der kan hjælpe med sådan én?

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-10-04 18:27

"Lasse Jensen" <fafler@linuxmail.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> install quake2), men jeg kan ikke finde en dm2 fil der ikke kræver den
> fulde version. Nogen der kan hjælpe med sådan én?

Skynd dig ud og køb fuldversionen, den er ikke så dyr..
Mener at have set den ved EB Games for en 50'er
Eller tjek en lokal net-café, de har tit spil til salg.

Mvh
Benjamin

Fra : Lasse Jensen

Dato : 26-10-04 19:01

Laziter [9440] wrote:

> "Lasse Jensen" <fafler@linuxmail.org> skrev i en meddelelse
>
> Skynd dig ud og køb fuldversionen, den er ikke så dyr..
> Mener at have set den ved EB Games for en 50'er
> Eller tjek en lokal net-café, de har tit spil til salg.

Jamen de har lukket nu og jeg tror ikke der er nogen af de net caféer her i
byen der har været her længe nok til overhovedet at have oplevet quake 2.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]