Manual til spil
Fra : PSG

Dato : 24-10-04 17:45

Hej

Jeg har forlagt æske og manual til Age of Empires 2

Er der nogle der ved om man kan købe en ny hos Miscosoft? Eller hvis der er
nogle der har den og gider at kopiere den vil jeg gerne betale for det.
Spillet skal bruges i en undervisningssammenhæng og der er manualen ret
afgørende.

På forhånd tak for al hjælp.

- Patrick

P.S. Mindre intelligente kommentarer der forsøger at antyde at spillet er
kopieret er helt unødvendige! Spillet er købt og betalt - way back!

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-10-04 18:17

"PSG" <psg@MYREget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle der har den og gider at kopiere den vil jeg gerne betale for det.
> Spillet skal bruges i en undervisningssammenhæng og der er manualen ret

Lad nu være med at betale alt for meget for en manual..
Spillet fås fra nyt til en lille hundrede-krone seddel

Mvh
Benjamin

Fra : Dopedog

Dato : 24-10-04 20:43

> [...]
>
> P.S. Mindre intelligente kommentarer der forsøger at antyde at spillet er
> kopieret er helt unødvendige! Spillet er købt og betalt - way back!

Du må gerne købe pakke og manual af mig hvis du vil ?

Fra : ASKF

Dato : 25-10-04 15:24

PSG ytrede sig i <417be0bb$0$246$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>nogle der har den og gider at kopiere den vil jeg gerne betale for det.
>Spillet skal bruges i en undervisningssammenhæng og der er manualen ret

Manualen ligger som PDF på CDen i DOCS folderen, så du har allerede en
kopi

Eftersom du skal bruge spillet i forbindelse med undervisning var det
måske også værd at kikke lidt på CPSB.DOC da du her finder forklaring på
hvordan man programmerer spillets AI, f.eks. til når man laver egne
baner/scenarier.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : PSG

Dato : 25-10-04 21:03

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse

> Manualen ligger som PDF på CDen i DOCS folderen, så du har allerede en
> kopi

Det gør den da også - selvfølgelig! 1000 tal for det, Allan.

- Patrick