Far Cry: Den allersidste bane?!
Fra : KværnMaster

Dato : 22-10-04 17:39

Hej alle, jeg kan simpelt hen ikke gennemføre spillet, jeg bliver totalt
kvast af de mange mega-raket-monstre på det sidste level. Der hvor man
kommer ud af de to dobbelt-porte, og den brune, grimme dal ligger foran dig,
og der er fyldt med raket-monstre.

Hvad gør jeg her?!

Mhv. Jan

Fra : René Lønstrup

Dato : 22-10-04 17:55

KværnMaster wrote:
> [...]
> hvor man kommer ud af de to dobbelt-porte, og den brune, grimme dal
> ligger foran dig, og der er fyldt med raket-monstre.

Her er min strategi:

Inden du går ud af dobbelt-portene vandrer du tilbage til våben-rummet og
henter en stol med ud til portene (enten ved at skubbe eller skyde den
afsted). Herude åbner du den første dør og skubber møjsommeligt stolen ind
på porten, således at den ligger og forhindrer porten i at lukke. Herefter
åbner du for den ydre port, vandrer udenfor og lader de store monstre se
dig. Spæn nu indenfor igen (takket være stolen lukker den inderste port ikke
i, så du kan nu komme i sikkerhed) og vent til de store kommer vandrende op
til dobbelt-portene. Her vil de stoppe op og skyde på dig (de kan ikke komme
ind), så du kan nu stå i dække ved døren ud af dette lokale og skyde på dem
i ro og mag. Når du engang har fået nakket dem alle, går du bare tilbage til
våbenrummet og henter ammo, så du er klar til at fortsætte

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : KværnMaster

Dato : 22-10-04 19:46

Ahh - perfekt idé!!! Jeg takker af hjertet, og starter op - så skal de få
noget varmt bly, hehe!! Let the war begin!!

Mhv. Jan

Fra : AJC

Dato : 22-10-04 21:22

René Lønstrup wrote:

> [...]
> i ro og mag. Når du engang har fået nakket dem alle, går du bare tilbage til
> våbenrummet og henter ammo, så du er klar til at fortsætte

Nåh, det er den som vi andre kalder for tøsedrengsmetoden!

Fra : Nicolai

Dato : 22-10-04 22:53

> Nåh, det er den som vi andre kalder for tøsedrengsmetoden!

Hehe enig ;)