? Doom3 - CD1 i drev under spil
Fra : Jan Gøtze

Dato : 21-10-04 22:45

Hej alle

Har lige fået Doom 3.

Nå her er mit ?
Som det er nu skal jeg have CD1 i maskinen når der skal spilles

Kan det ikke undgåes?

Har kopiret CDen over på HD, men den vil stadig have den på G drevet!!
Har forsøgt at finde en fil med opstarts data, uden held

Håber at der er en af jer der kan hjælpe.
---
Med venlig hilsen
Jan Gøtze
2630 Taastrup
Stumpen@(NOSPAM)digginet.dk
NB:ved mail fjern (NOSPAM) fra min adr.
---

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-10-04 22:56

Jan Gøtze wrote:
> [...]
> Har forsøgt at finde en fil med opstarts data, uden held
>
> Håber at der er en af jer der kan hjælpe.

Brug Google.

Doom 3 no CD

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jan Gøtze

Dato : 22-10-04 01:58

Hej Sune

Tak for hjælpen, det løste mit problem

On Thu, 21 Oct 2004 23:55:39 +0200, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>Brug Google.
>
>Doom 3 no CD
>
>-Sune