Multiplayer i Diablo
Fra : Nederbasse

Dato : 21-10-04 16:20

Hej

Min søn vil gerne spille Diablo med/mod sin kammerat men kammeraten har
problemer med at komme på min søn pc når han hoster et game.
Er der noget der skal indstilles specielt som fx. router - firewall ?
Vejledning på nettet ?

Lars

Fra : Ding-Dong

Dato : 21-10-04 19:04

Nederbasse skrev i en meddelelse

> Er der noget der skal indstilles specielt som fx. router - firewall ?
> Vejledning på nettet ?

Du skal åbne for port 4000 i din router - så skulle det gerne funge.

Ding-Dong

Fra : David Lebech

Dato : 22-10-04 09:48

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer med at komme på min søn pc når han hoster et game.
> Er der noget der skal indstilles specielt som fx. router - firewall ?

Brug battle.net hvor de sagtens kan lave et spil som det kun er de to, der
kan spille på.

Mvh
David Lebech

Fra : Nederbasse

Dato : 22-10-04 19:04

> Brug battle.net hvor de sagtens kan lave et spil som det kun er de to, der
> kan spille på.
>
> Mvh
> David Lebech
Jeg har checket på Battel.net
Hvad gør man, laver en account eller hvad ?
Hvordan ?

Lars

Fra : Ding-Dong

Dato : 22-10-04 20:51

Nederbasse skrev i en meddelelse
> Hvad gør man, laver en account eller hvad ?
> Hvordan ?

Jep - opret en acc.
Start spillet op og gå på B.NET.
Tryk på create Account og følg de oplysninger der kommer frem.
Mvh

Ding-Dong

Fra : Ged

Dato : 23-10-04 17:04

On Fri, 22 Oct 2004 20:03:44 +0200, "Nederbasse"
<laneNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

>Hvad gør man, laver en account eller hvad ?
>Hvordan ?
>
>Lars

Lol - dagens billige grin. "Jeg har checket på Battel.net" men du har
ikke lavet en account - hvad fa'en har du så checket?

Et lille tip til når de begge har lavet en account er at skrive:

/f a nick (fx /f a Lars) og hvor nick så er navnet deres ven. Hvis de
begge gør det (mutual friends) så kan de se hvad de spil de andre
joiner hedder, så længe de altså er i et spil eller en chat menu.

Fra : Ding-Dong

Dato : 23-10-04 19:12

Ged skrev i en meddelelse
> Lol - dagens billige grin. "Jeg har checket på Battel.net" men du har
> ikke lavet en account - hvad fa'en har du så checket?
Ikke pænt at grine af folk der ikke har styr på et emne - det er jo derfor
han spørger:c)
At have en acc og kigge på battle.net hører nødvendigvis ikke sammen hvis
han har brugt www.battle.net da man ikke behøver en acc. for at lure på
sitet.

Ding-Dong

Fra : Nederbasse

Dato : 23-10-04 19:59

> [...]
> begge gør det (mutual friends) så kan de se hvad de spil de andre
> joiner hedder, så længe de altså er i et spil eller en chat menu.

Hey jeg er gammel og interessere mig ikke for at spille, knægten og hans
kammerat har begge købt Diablo og regnede med at de installerede spillet ,
connectede og spillede
Nu er der også lige det at jeg gerne vil vide hvad sønnen melder sig til på
nettet så derfor spørger jeg.
Og jeg blev ikke klogere af at kigge på battel.net

Lars

Fra : David Lebech

Dato : 24-10-04 17:15

> Nu er der også lige det at jeg gerne vil vide hvad sønnen melder sig til
> på nettet så derfor spørger jeg.
> Og jeg blev ikke klogere af at kigge på battel.net

Vi skal lige være enige her: Har du kigget på internet siden www.battle.net
eller har du været inde under multiplayer - battle.net i Diablo 2?

Det er sidstnævnte, jeg referede til. Som der står i en andet indlæg er det
meget simpelt. Begge drenge laver en account, hvor det eneste, de skal
opgive, er et brugernavn og en adgangskode. Med denne kan de så lave en helt
ny karakter, som knyttes til den account, eller de kan bruge en eksisterende
karakter i det, der kaldes for "open battle.net" eller lignende (er lang tid
siden jeg har spillet det :)

Det hele findes inde i selve spillet Diablo 2 under multiplayer. Hvis
spillet ikke er nyeste version, opdateres det automatisk.

Og du kan være ganske rolig. Der skulle helst ikke blive sendt oplysninger
til Blizzard, og man skal kun opgive et brugernavn og en adgangskode. Resten
kan man holde for sig selv, hvis man har lyst.

God fornøjelse (kig desuden i de andre indlæg for flere oplysninger)

Mvh
David Lebech

Fra : Nederbasse

Dato : 24-10-04 18:35

SNIP

> God fornøjelse (kig desuden i de andre indlæg for flere oplysninger)
>
> Mvh
> David Lebech

Tak det var de oplysninger jeg/de havde brug for
Kampen kører nu for fuld kraft

Lars