Red alert 2 i netværk
Fra : jk

Dato : 21-10-04 10:33

Er der nogen her i gruppen som har check på at få Red Alert 2 til at fungere
i et netværk - jeg har 2 PCere, begge med XP Pro SP2. Jeg har installeret
IPX/SPX protokollen - så den side af sagen er ok.

Nogle gange kan jeg godt se den anden pc's spil - som jeg jo så forsøger at
join'e -men gør jeg det, fryser møget - jeg synes også at have læst (et
sted) at man slet ikke kan få Red Alert 2 til at i et netværk, når man
bruger Win XP - har det noget på sig ?

alle forslag modtages med kyshånd :)

/JK

Fra : Ivan

Dato : 21-10-04 12:39

"jk" <dontspam@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> join'e -men gør jeg det, fryser møget - jeg synes også at have læst (et
> sted) at man slet ikke kan få Red Alert 2 til at i et netværk, når man

Jammen det burde da kunne fungere.....

Har du prøvet at opdatere med de nyeste patches? Kig på spillets
hjemmeside....

Fra : jk

Dato : 21-10-04 14:47

"Ivan" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Jammen det burde da kunne fungere.....
>
> Har du prøvet at opdatere med de nyeste patches? Kig på spillets
> hjemmeside....

jeg har set på siden og har også hentet det der var (1 patch - mener den hed
1.006 så vidt jeg husker) men det hjalp desværre ikke ;(

/JK

Fra : SonofonoS

Dato : 21-10-04 16:32

"jk" <dontspam@me.com> wrote in news:cl8edt$gdi$1@news.cybercity.dk:

> "Ivan" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har set på siden og har også hentet det der var (1 patch - mener
> den hed 1.006 så vidt jeg husker) men det hjalp desværre ikke ;(
>
> /JK

Hvad med xp's firewall i SP2 - den er vidst ret klamt hvad angår lan-
spil.

SonofonoS