Fra : Nicolai

Dato : 19-10-04 10:32

Fra : Gerner

Dato : 19-10-04 12:35

On Tue, 19 Oct 2004 11:32:20 +0200, "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in

Newsgroups: dk.spil.computer
Subject: HL 2 Guld (16 nov)
Date: Mon, 18 Oct 2004 20:48:52 +0200

Fra : Peter

Dato : 19-10-04 13:03

> Gerner

baaa buuu baaa buuu baaa buuu....

Fra : Gerner

Dato : 19-10-04 14:57

On Tue, 19 Oct 2004 14:03:08 +0200, "Peter" <er@ikke.min> wrote in
dk.spil.computer:

>baaa buuu baaa buuu baaa buuu....

nåja, små børn frekventerer jo også denne gruppe.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Silver

Dato : 19-10-04 15:32

Og folk som er tilhænger af sætningen "all hail the king of last week..."
eller sådan noget...

Fra : Nicolai

Dato : 19-10-04 20:59

> Gammelt nyt.

Det er ALTID nyt for os der ikke vidste det.

Desuden kan du se "os" er mange.

Undskyld jeg spildte din tid Gerner...

Fra : Gerner

Dato : 20-10-04 13:15

On Tue, 19 Oct 2004 21:59:11 +0200, "Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Det er ALTID nyt for os der ikke vidste det.

Du kan bare læse bagud i gruppen, som vi andre gør inden vi skriver noget.
Dermed kan vi undlade skrive det samme som andre har gjort.

>Desuden kan du se "os" er mange.

"os" ville skrive det samme i den første tråd i emnet hvis du ikke havde bragt
den samme "nyhed" på bane.

>Undskyld jeg spildte din tid Gerner...

Jeg fik nyheden via min steamkonto, så.........

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Jan Vagle

Dato : 19-10-04 16:46

Nicolai wrote:

> 16.11 - endelig :)

Jeg tror det når jeg får CD... ;)

(Eller i dette tilfellet blir det vel DVD..)

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 19-10-04 17:20

"Nicolai" skrev i en meddelelse...
> 16.11 - endelig :)

Overhovedet ikke sikkert... Desværre. Rygterne går jo på at der en strid
mellem Vivendi og Valve og at det ikke er sikkert at det kommer i år...
Håber det kommer før jul.

Er der forresten nogen der ved om de tre pakker (guld, sølv og bronze)
udkommer samtidig? Personligt vil jeg have en guld, bare for at få en masse
merchandise med :D Men hvis bronze udkommer først bliver jeg jo nød til at
købe den først... ;)

Her står lidt om det:
http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=60603

Mvh.
Simon

Fra : René Lønstrup

Dato : 19-10-04 17:47

Simon Skarum-Kristoffersen wrote:

> Overhovedet ikke sikkert... Desværre. Rygterne går jo på at der en
> strid mellem Vivendi og Valve og at det ikke er sikkert at det kommer
> i år...

Nej nej, den er god nok. Se her: http://www.halflife2.net for den officielle
pressemeddelse fra Vivendi Universal, og på Vivendi's egen side (
http://www.vugames.com ) står udgivelsesdatoen desuden også som 11.16.04
Og her står det samme igen:
http://www.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=60795

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 19-10-04 18:29

"René Lønstrup" skrev i en meddelelse ...

> Nej nej, den er god nok.

YES ! Der er godt nok fest hos mig nu. Ved ikke hvor mange gange jeg
(næsten) har opgivet at vente på det... Der skal godt nok snart købes half
life 2 så.

Fra : Bufferz

Dato : 19-10-04 17:54

> Er der forresten nogen der ved om de tre pakker (guld, sølv og bronze)
> udkommer samtidig? Personligt vil jeg have en guld, bare for at få en
masse
> merchandise med :D

De 3 pakker kan købes allerede nu - og virker også nu, idet cs:source er
spilbar for ejere af de 3 pakker.

HL2 bliver spilbar på samme tid uanset hvilken pakke du har købt/køber

//B

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 19-10-04 18:30

"Bufferz" skrev i en meddelelse...
> De 3 pakker kan købes allerede nu

SWEET! Ved du noget om man får sendt alt det lort man bestiller i guldpakken
sendt? og er der kommet nogen priser på det endnu?

Mvh
Simon

Fra : Larsen

Dato : 19-10-04 18:44

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@FjernMigskarum.net> skrev i en
meddelelse news:41754f14$0$241$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
guldpakken
> sendt? og er der kommet nogen priser på det endnu?

Her har du nogle priser via steam:

http://www.steampowered.com/?area=news

mvh

Larsen

PS - skide fustrerende af have downloadet det allerede nu, uden at få lov
til at spille det endnu .....can't wait!

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 19-10-04 19:01

"Larsen" skrev i en meddelelse...

> PS - skide fustrerende af have downloadet det allerede nu, uden at få lov
> til at spille det endnu .....can't wait!

Hvordan betaler man over Steam?
Får man tilsendt en cd (dvd) eller sådan noget?
Måske skulle man både have gold og collector's edition :) Bare for at have
begge dele...
Den ene kunne jo gå hen og blive en julegave ;)

Forstår din frustration. Var selv lige ved at gribe musen første gang jeg så
en fullscreen half life2 trailer :)

Mvh. Simon

Fra : Bufferz

Dato : 19-10-04 19:41

> Hvordan betaler man over Steam?

VISA og MASTER kredit kort

> Får man tilsendt en cd (dvd) eller sådan noget?

Når du køber via Steam - downlaoder du spillet via Steam (sker automatisk så
man ik selv skal rode med filer)

> Måske skulle man både have gold og collector's edition :) Bare for at
have
> begge dele...

Tja :)

//B