Call of duty United Offensive ?
Fra : Kim

Dato : 15-10-04 18:50

Har nogen har klaret banen: Ponyri ?

Jeg har skudt tanken 3 gange men den
explodere ikke og fjenderne myldre frem :(

Jeg har kun 2 granater tilbage.

Hvordan klarer man den ?

Mvh Kim

Fra : Henrik Sahl

Dato : 15-10-04 20:15

"Kim" <No@SpaM.dk> wrote in message news:2tagrvF1tbmrdU1@uni-berlin.de...
> Har nogen har klaret banen: Ponyri ?
>
> Jeg har skudt tanken 3 gange men den
> explodere ikke og fjenderne myldre frem :(
>
> Jeg har kun 2 granater tilbage.
>
> Hvordan klarer man den ?

Ja, men du må lige forklare hvordan banen er, for jeg kan ikke huske den i
hovedet.

Mvh
Henrik

Fra : Kim

Dato : 16-10-04 15:34

"Henrik Sahl" <sahl@ingenspamsnaps.dk> skrev
> Ja, men du må lige forklare hvordan banen er, for jeg kan ikke huske den i
> hovedet.

Okay, dette er fra en walkthrough men det kan jeg ikke få til at
lade sig gøre

Jeg har ramt tanken 3 gange men den vil ikke explodere...
Og så dør jeg ...

Mission 10: Ponyri

=============
D E T A I L S
=============
Just outside Ponyri
July 11, 1943
1100 hrs

===============================
S T A R T I N G W E A P O N S
===============================
.. Mosin-Nagant
.. Tokarev TT33
.. RGD-33 Stick Grenade

Objectives
.. Take the rail station
.. Flank to the left of the rails
.. Eliminate German sniper in the tower
.. Clear the rail station of German forces
.. Rendezvous with Antonov
.. Clear the town of German resistance
.. Sweep the school and eliminate the machine gunners
.. Enter the school from the west
.. Eliminate the machinegun nest upstairs
.. Regroup with your squad
.. Get to the tractor factory
.. Recover the explosives
.. Protect Semashko while he plants charges on the tank
.. Eliminate the machine gun emplacement
.. Clear the way to the factory
.. Assault the factory
.. Enter the factory through the basement
.. Get to the top floor catwalks
.. Get the panzerfaust and destroy the tank
.. Eliminate all German resistance
.. Regroup with your troops

Move along the railing and kill two more Germans
at the end, plus two more inside the door at the end which
will open when you get there, then make your way down
the stairs. On your way down the stairs, start cooking a
grenade if you have one, and run towards the panzerfaust box.
Throw the grenade to the area you're probably facing, then run
to the left and hide behind the red tractor type thing. Lean out
and shoot some Germans, then fire the panzerfaust at the tank.
Go prone and start cooking a grenade, after the fourth flash,
stand up and throw it in front of the tank. This will clear the
Germans and give you time to run over and get another panzerfaust.

Fire it at the tank, then take cover and use another grenade to clear
the way. Grab another panzerfaust and fire it at the tank. Use the
same technique again if you need to and the tank should blow up.
Fall back to your original position behind the red tractor, then lean
out and shoot any Germans you can see. Once they're all dead you'll
pass the mission. Mission Ten Completed.

Mvh Kim

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 16-10-04 19:51

On Fri, 15 Oct 2004 19:49:37 +0200, "Kim" <No@SpaM.dk> wrote:

> Har nogen har klaret banen: Ponyri ?
>
> Jeg har skudt tanken 3 gange men den
> explodere ikke og fjenderne myldre frem :(
>
> Jeg har kun 2 granater tilbage.

Vil det sige, at du forsøger at smadre kampvognene med granater? Det
kan du ikke. Du skal bruge panzerfaust'erne, hvilket der også står i
den walkthrough, du har skrevet om i dit andet indlæg.

Venligst
Thomas

Fra : Kim

Dato : 17-10-04 12:03

"Thomas Finnerup" <TF@Picco.dk> skrev

> Vil det sige, at du forsøger at smadre kampvognene med granater? Det
> kan du ikke. Du skal bruge panzerfaust'erne, hvilket der også står i
> den walkthrough, du har skrevet om i dit andet indlæg.

Hallo Thomas, prøv nu lige at læse hvad jeg skriver:

Man skyder ikke med "hånd"-granater, dem kaster man.

Og man kaster ikke med en panzerfaust,
den skyder man med.

Og jeg har ramt tanken 3 gange, og efter hvert
skud skal man hente en ny granat til panzerfausten.

Og tyskerne myldre frem hele tiden så det er rimlig
svært at hente en ny granat til panzerfausten hver gang.

Har du klaret denne bane i så fald hvordan ?

Mvh Kim

Fra : Peter Pan

Dato : 17-10-04 12:24

"Kim" <No@SpaM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svært at hente en ny granat til panzerfausten hver gang.
>
> Har du klaret denne bane i så fald hvordan ?

Jeg har lige klaret banen, og jeg gav den 4 fauster inden kampvognen døde.
Men jeg syntes ikke det var så svært at hente de fauster. Bare husk at bruge
"sprint" tasten.

Glæd dig iøvrigt til bagefter. Du skal snart ud og køre i kampvogn!

Mvh
Anders

Fra : Kim

Dato : 17-10-04 17:17

"Peter Pan" <.@anders.dk> skrev
> Jeg har lige klaret banen, og jeg gav den 4 fauster inden kampvognen døde.
> Men jeg syntes ikke det var så svært at hente de fauster. Bare husk at
> bruge
> "sprint" tasten.

Yea sprint tasten.

> Glæd dig iøvrigt til bagefter. Du skal snart ud og køre i kampvogn!

Så er jeg videre :) det tog sq sin tid.

Mvh Kim

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 17-10-04 19:33

On Sun, 17 Oct 2004 13:02:36 +0200, "Kim" <No@SpaM.dk> wrote:

> Hallo Thomas, prøv nu lige at læse hvad jeg skriver:
>
> Man skyder ikke med "hånd"-granater, dem kaster man.

Nåja, så må du meget undskylde at jeg prøver at hjælpe, men du skrev
at du havde to granater tilbage, så det var ikke ligefrem entydigt
hvad du mente.

> Har du klaret denne bane i så fald hvordan ?

Jeg har gennemført spillet, men jeg er usikker på hvad det er for en
bane du er på. Når der er panzerfaust'er til rådighed kan der dog
næppe være nogen tvivl om, at det er dem man skal bruge. Jeg mener, at
de har størst effekt hvis man rammer "styrehuset" på kampvognene.

Venligst
Thomas