Regionsfri chip til PS2?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 13-10-04 12:52

Jeg står med en mulighed for at overtage en del japanske og amerikanske PS2
spil. Jeg har oveni hørt tale om en chip til at komme i maskinen der gør den
kodefri.
Hvad er nemmest og billigst? Kan en sådan chip købes i butikkerne (og i så
fald hvor) eller er det billigere at købe den over nettet (og igen hvor)?

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 13:03

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
> [...]
> PS2
> spil. Jeg har oveni hørt tale om en chip til at komme i maskinen der gør

Det lyder jo fantastisk, men prøv i dk.spil.computer.konsol.bootchip, hvor
dit indlæg vist ikke vil være OT .

Mvh. Jacob.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 13-10-04 13:11

"Jacob Holm Jorgensen" <holmATnork.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder jo fantastisk, men prøv i dk.spil.computer.konsol.bootchip, hvor
> dit indlæg vist ikke vil være OT .

Det prøver jeg. Tak for det.

--
CITIZEN ANTI-TERROR READINESS
Should you be standing in a tall building looking out the window and see a

Fra : Gerner

Dato : 13-10-04 16:01

On Wed, 13 Oct 2004 13:52:05 +0200, "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>fald hvor) eller er det billigere at købe den over nettet (og igen hvor)?

Det er sgu utroligt.

>From: "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk>
>Newsgroups: dk.spil.computer
>Subject: Regionsfri PS2?
>Date: Sat, 2 Oct 2004 00:18:32 +0200

Og fik at vide du var OT og hvilken gruppe der var bedst at stille den slags
spørgsmål i. Desuden fik du alle de svar der er omkring emnet til trods for at
emnet var OT.

Dit svar var "Ja ja, what ever...", og du var ophav til en masse mudderkastning.

Nu er det så 2 gang du bliver henvist til den rigtige gruppe, og så svarer du.:

"> Det lyder jo fantastisk, men prøv i dk.spil.computer.konsol.bootchip, hvor
> dit indlæg vist ikke vil være OT .

Det prøver jeg. Tak for det."

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 13-10-04 16:24

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> [...]
du.:

> "> Det lyder jo fantastisk, men prøv i dk.spil.computer.konsol.bootchip,

Det var mest for at drille dig, Gerner, når jeg nu syntes du overdrev for
vildt i den anden tråd. Prøv at bid mærke i forskellen i svaret fra Hr.
Jørgensen.

Ikke at jeg skal være en der opdrager på folk ellers...

Fra : Gerner

Dato : 13-10-04 20:05

On Wed, 13 Oct 2004 17:23:53 +0200, "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>hvor

>Det var mest for at drille dig, Gerner, når jeg nu syntes du overdrev for

Gu' er det ej, det er for at endnu en gang pisse på folk der anstrenger sig for
at gøre dk.herakiet funktionelt.

>vildt i den anden tråd. Prøv at bid mærke i forskellen i svaret fra Hr.
>Jørgensen.

Det var ikke mig der henviste dig til den rigtige gruppe men.:

Næh, opdragelse det er ikke dig.
Men du kunne trænge til lidt deciplin.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-10-04 00:11

> Gu' er det ej, det er for at endnu en gang pisse på folk der anstrenger
sig for
> at gøre dk.herakiet funktionelt.

Menneske, prøv dog for pokker at være lidt mindre ekstremistisk. Så meget
bruger jeg åbenbart ikke Usenet, så jeg har styr på at der er undergrupper
fra dk.spil.computer der specifikt har at gøre med konsoller og bootchips.
Usenet er til for mennesker, sgu ikke omvendt. Hav dog lidt humor, du tér
dig som Osama.

> Det var ikke mig der henviste dig til den rigtige gruppe men.:

Jeg skal gerne indrømme at jeg overså Sunes to linier i første omgang. Det
eneste jeg nåede at fange var en overdreven grov tilsvining...som virkede
totalt malplaceret og så tænker man bare 'underlig stodder' og taster 'what
ever' og prøver at komme videre i teksten.

> Næh, opdragelse det er ikke dig.
> Men du kunne trænge til lidt deciplin.

Er du sikker på du ikke er Bo Warming?

Fra : Gerner

Dato : 14-10-04 13:17

En masse lort. Du er sgu for dum.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-10-04 16:07

> On Thu, 14 Oct 2004 01:11:05 +0200, "C. H. Engelbrecht"
<chrisengeldk@dkik.dk>
> wrote in dk.spil.computer:
>
> En masse lort. Du er sgu for dum.

Menneske, prøv at forlade din computer ind imellem og bevæg dig ud mellem
andre. Det der er sgu ikke sundt. Tro mig, jeg taler af erfaring.

Fra : Gerner

Dato : 14-10-04 19:48

On Thu, 14 Oct 2004 17:06:54 +0200, "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>

>Menneske, prøv at forlade din computer ind imellem og bevæg dig ud mellem
>andre. Det der er sgu ikke sundt. Tro mig, jeg taler af erfaring.

Du er for dum.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 15-10-04 01:05

> Du er for dum.

Ok ok, what ever. Prøv at tænke over hvad det er jeg prøver at mene ... øh,
ja.

Fra : Gerner

Dato : 15-10-04 09:47

On Fri, 15 Oct 2004 02:05:10 +0200, "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse
>
>Ok ok, what ever. Prøv at tænke over hvad det er jeg prøver at mene ... øh,
>ja.

Du er for dum, tror du jeg har læst noget af det du skriver, HA.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 15-10-04 14:00

> Du er for dum, tror du jeg har læst noget af det du skriver, HA.

Menneske, du opnår altså ikke nogen status i flokken på denne her måde.

Fra : Gerner

Dato : 15-10-04 14:32

On Fri, 15 Oct 2004 14:59:44 +0200, "C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse
>

>Menneske, du opnår altså ikke nogen status i flokken på denne her måde.

Du er for dum og til grin samt grim.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-10-04 16:20

C. H. Engelbrecht wrote:
> "Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse
>

> Menneske, du opnår altså ikke nogen status i flokken på denne her
> måde.

Gerner er en en-mands hær, den retfærdige harmes sidste bastion.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Gerner

Dato : 15-10-04 18:10

On Fri, 15 Oct 2004 17:20:21 +0200, "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Gerner er en en-mands hær, den retfærdige harmes sidste bastion.
>
>-Sune

Minus-sune er bare en negativ nar.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ding-Dong

Dato : 15-10-04 18:58

Gerner skrev i en meddelelse
> Minus-sune er bare en negativ nar.

Nu er dine egne bogstaver jo ikke ligefrem positive.....