Hidden&Dangerous2 - Fejl i CD-key
Fra : Peter C:\\>

Dato : 11-10-04 21:35

Hej Gruppe

Jeg har netop modtaget HD2 med posten. Jeg fandt det til 99,- i
ComputerCity, og tænkte at til den pris og med den forestående mørke
vintertid, kunne det ikke vente længere.
Desværre er den medfølgende CD-key ikke brugbar. Den er stemplet bag på
hæftet, men desværre så yderligt mod venstre at de 4 første cifre er
ulæselige (de står på en helt mørk baggrund)

Som jeg ser det har jeg 3 muligheder

1) Kontakter ComputerCity og beder om en ombytter, men hvad dertil hører af
forsendelse frem og tilbage, samt evt. ballade hvis de ikke mener det ikke
er deres problem.
2) Kontakter udgiveren og beder om en ny key.....hvor og hvordan gør jeg
evt. det ? Hvad skal de ha med af "beviser" ? (jeg kan tage et billede af
æsken/skiverne, men jeg er sgu ikke meget for at sende dem nogen steder hen)
3) Bruger den key-generator jeg allerede HAR fundet på nettet, og spiller
min lovligt købte HD2 med en "pirat-kode" (er det lovligt ?)

Jeg er mest stemt for nr 2 men ved ikke hvor jeg skal henvende mig, og om
det i det hele taget nytter noget

Anyony ?

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : Jens Jensen

Dato : 12-10-04 08:41

"Peter C:\>" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> min lovligt købte HD2 med en "pirat-kode" (er det lovligt ?)
>
> Jeg er mest stemt for nr 2 men ved ikke hvor jeg skal henvende mig, og om

Hvis det forholder sig som du siger, så ville jeg ikke have betænkligheder
ved at bruge mulighed nummer 3. Du snyder jo ikke noget firma for penge. Jeg
har før hevet et gammelt spil frem af gemmerne, men ikke kunne finde
manualen, hvor cd-key'en står, så jeg fandt en cd-key på nettet.

Det mest "korrekte" ville nok være, at kontakte ComputerCity med deraf
besværligheder.

Fra : Peter C:\\

Dato : 12-10-04 11:14

> [...]
> har før hevet et gammelt spil frem af gemmerne, men ikke kunne finde
> manualen, hvor cd-key'en står, så jeg fandt en cd-key på nettet.

Nææ..jeg har skam heller ingen moralske skrupler, men tvivler på om jeg
stadig vil kunne game på servere på internettet....især når Sabre Squadron
kommer bliver det jo nok aktuelt.

> Det mest "korrekte" ville nok være, at kontakte ComputerCity med deraf
> besværligheder.

Det gjorde jeg så, og til CC´s ros, skal siges at der tilsyneladende ingen
problemer er med selve bytteriet. Jeg fik nummeret på en HD2-hotline der
muligvis kan hjælpe, og ellers skulle jeg være velkommen, til at returnere
spillet, og få et nyt.

Surt...men CC kan jo ikke gøre for det, og heller ikke gøre andet end de
gør, så alt i alt er det jo ok !

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : Gerner

Dato : 12-10-04 13:54

On Tue, 12 Oct 2004 09:40:32 +0200, "Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Det mest "korrekte" ville nok være, at kontakte ComputerCity med deraf
>besværligheder.

Men ring i forvejen og spørg dem om deres resterende kopier har den fulde key
printet, hvis man ikke skal ind i en wrapped case for at tjekke.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Peter C:\\

Dato : 12-10-04 13:41

"Gerner" <nospamadressen@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> [...]
key
> printet, hvis man ikke skal ind i en wrapped case for at tjekke.

Det skal man, men hvis de skal ombytte, vil jeg da foreslå at man pakke
spillet ud og kontrollerer det inden de sender den til mig....ellers er man
jo måske lige vidt.

MVH Peter C:\

Fra : Henrik Dissing

Dato : 12-10-04 16:20

On Tue, 12 Oct 2004 09:40:32 +0200, Jens Jensen wrote:

>Hvis det forholder sig som du siger, så ville jeg ikke have betænkligheder
>ved at bruge mulighed nummer 3. Du snyder jo ikke noget firma for penge.

For såvidt enig, men man bør nok lige overveje om man på den måde kan komme
til at genere en anden legal og helt uskyldig bruger.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Peter C:\\>

Dato : 12-10-04 22:09

> For såvidt enig, men man bør nok lige overveje om man på den måde kan
komme
> til at genere en anden legal og helt uskyldig bruger.

Joee...du har selvfølgelig en pointe der.

Men det bliver nu heller ikke nødvendigt.
Ringede til HD2-hotline idag, og jeg skulle bare ringe igen imorgen når
gutten med koderne var på arbejde igen. Så ville jeg få en ny kode.
Lækker service, hvis det virkelig er så nemt og smertefrit.

--
MVH Peter C:\
- - -