Sims2 Nyt skins og tøj hvordan ?
Fra : skibber@lostmail.com

Dato : 10-10-04 11:44

Hej.
Når jeg er godt igang i Sims 2 med hus og have
og alt hvad de behøver og de også er blevet ringforlovet
kunne jeg godt tænke mig at skifte skins og tøj på mine
sim's kikket og prøvet en den men det lader sig ikke gøre
Nogen der kender hemligheden hvordan man giver sin familie nye skins
i det igangværende hus ??
:))

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 10-10-04 12:29

> [...]
> sim's kikket og prøvet en den men det lader sig ikke gøre
> Nogen der kender hemligheden hvordan man giver sin familie nye skins

Mht skins, så jeg ikke noget om det. Men tøj, det kan du købe i byen, snup
taxa'en. Husk at købe en kommode/tøjskab eller hvad det nu hedder i The Sims
2, så du har noget at gemme tøjet i når du kommer hjem fra shopping-turen.
Ved at klikke på kommoden/tøjskabet kan du skifte tøj.

Mvh

Emil

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-10-04 14:03

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Mht skins, så jeg ikke noget om det. Men tøj, det kan du købe i byen,

Derudover kan kun frisuren ændres. Det sker i et spejl.

Med venlig hilsen
Børge